جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

كيف لپ تاپ بهتر است يا كوله؟

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

كيف لپ تاپ بهتر است يا كوله؟

۱۵ بازديد

كيف و كاور لپ تاپ

هميشه براي محافظت از وسايلي كه برايشان هزينه زيادي پرداخت كرده‎ايد، استفاده از لوازم ايمني را هم در نظر بگيريد؛ يكي از اين وسايل كيف لپ تاپ يا به زبان عامه كيف لب تاب است كه وظيفه محافظت از لپ تاپ شما را بر عهده خواهد داشت.

كيف و كوله لپ تاپ

راهنماي خريد كيف لپ تاپ 

قبل از خريد كيف لپ تاپ يا به قول خيلي‌ها كيف لب تاپ لازم است به چند نكته دقت كنيد.

توجه به وزن: علاوه بر اينكه لازم است وزن لپ تاپتان را بدانيد تا بتوانيد كيفي مقاوم براي آن بخريد، لازم است به وزن كيف يا كوله پشتي لپ تاپ هم دقت داشته باشيد. سعي كنيد سراغ مقاوم‌ترين و در عين حال سبك‌ترين گزينه‌ها برويد. 

جنس كيف: ممكن است دنبال يك كيف ساده باشيد يا كيف لپ تاپ چرم بخواهيد. پيشنهاد ما اين است كه براي محافظت از لپ تاپتان سراغ جنس‌هاي باكيفيت‌تر و مقاوم‌تر مثل برزنت يا چرم برويد؛ خصوصا اگر استايلتان رسمي يا نيمه رسمي است كيف لپ تاپ چرم به كارتان خواهد آمد و شما را خوشتيپ‌تر خواهد كرد.

ضد آب بودن: حتما دقت داشته باشيد كيف يا كوله لپ تاپ بايد ضد آب باشد تا از هر گونه آسيبي كه رطوبت مي‌تواند به لپ تاپ شما بزند، در امان بمانيد.

 

كوله بهتر است يا كيف؟

انتخاب بين كوله پشتي لپ تاپ و كيف لپ تاپ كار سختي نيست؛ اگر معمولا لباس‌هاي رسمي يا نيمه رسمي مي‌پوشيد و با اتومبيل شخصي تردد مي‌كنيد، با خيال راحت سراغ كيف لپ تاپ برويد و اگر معمولا پوشش روزمره داريد و بايد مسيرهاي زيادي را پياده برويد، از كوله پشتي لپ تاپ كمك بگيريد كه بندهاي پهني داشته باشد و جلوي فشار زياد به كمر را بگيرد. 

كيف لپ تاپ سه كاره: يكي از انواع كيف لپ تاپ هاي پرطرفدار موجود در بازار هم كيف لپ تاپ چند كاره است كه قابليت تبديل شدن به كيف دستي، دوشي و كوله پشتي را دارد. 

انتخابتان هر كدام از اين مدل‌ها كه بود، خريد كاور لپ تاپ را فراموش نكنيد كه كار از محكم‌كاري عيب نمي‌كند و يك محافظ لپ تاپ چه داخل كيف و چه خارج از آن، از لپ تاپ شما محافظت خواهد كرد.

 

انتخاب بهترين برند كاور، كيف و كوله لپ تاپ

براي خريد كيف لپ تاپ خوب سراغ برندهاي خوب برويد كه جديدترين مدل‌ها را روانه بازار مي‌كنند. انواع مدل‌هاي ساده و فانتزي بين كارهاي اين برندها ديده مي‌شود. اين برندها اغلب در زمينه توليد كيف لپ تاپ زنانه و كيف لپ تاپ دخترانه هم خلاقيت‌هاي جالبي دارند و مدل‌هاي خوبي توليد مي‎كنند.

ايسوس Asus، كاتر پيلار CatterPillar يا كت CAT، دلسي Delsey، سامسونايت يا سامسونت Samsonite و سوني Sony از برندهاي مطرح در زمينه طراحي كيف لپ تاپ استاندارد و شيك هستند و برندهايي مثل تارگوس Targus و فوروارد Forward هم اخيرا به خوبي كنار ساير رقبايشان ظاهر شده‌اند تا مدل‌هاي متنوعي وارد بازار كنند.

 

خريد اينترنتي كيف لپ تاپ

جدا از اينكه كيف لپ تاپ مارك دار مي‌خواهيد يا نه، اول كيفيت را در نظر داشته باشيد و بر حسب نيازتان خريد كنيد. براي خريد كيف لپ تاپ 97، خريد اينترنتي راه حل خوبي است چون امكان ديدن صدها مدل متنوع و شيك را به صورت يك‌جا به شما مي‌دهد و اصل بودن برندها و كيفيت آن‌ها را هم تضمين مي‌كند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.