پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد مدل‌هاي كوله پشتي دخترانه

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

راهنماي خريد مدل‌هاي كوله پشتي دخترانه

۱۷ بازديد

شايد اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد كه مدل‌هاي كوله پشتي جديد براي پاييز و زمستان امسال كدامند؟ فصل پاييز در راه است و با باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها، دانش آموزان و دانشجويان به دنبال تهيه وسايل مورد نياز خود براي سال تحصيلي جديد هستند. يكي از اين وسايل كه هر دانش آموز و دانشجويي به آن نياز دارد جديدترين مدل‌هاي كوله پشتياست. كوله پشتي حمل وسايل و كتاب‌هاي زياد و سنگين را ساده‌تر مي‌كند بدون آن كه دستان شما را درگير كند. اما كوله پشتي هم مثل هر وسيله ديگري مدل‌ها و ترندهاي خاص خود را دارد كه در هر سال به روز مي‌شوند و خانم‌هايي كه مي‌خواهند مد روز باشند بايد مدل‌هاي كوله پشتي خود را نيز از ميان جديدترين‌ها انتخاب كنند.

خريد كوله پشتي دخترانه خريد كوله پشتي دخترانه

در نظر داشته باشيد كه مدل‌هاي كوله پشتي معرفي شده در اين مقاله مناسب دختران دانشجو و دانش آموزان دبيرستان هستند و همچنين خانم‌هاي جواني كه به استفاده از كوله پشتي علاقمند هستند مي‌توانند مدل كوله پشتي خود را از ميان اين مدل‌هاي جديد از برندهاي برتر انتخاب كنند و آن را به عنوان كيف روزمره و حتي كيف محيط كار خود مورد استفاده قرار دهند.

كوله پشتي چرم صورتي

رنگ صورتي به عنوان رنگ هزاره و رنگ محبوب نسل جديد شناخته مي‌شود و جاي تعجبي ندارد اگر دانشجويان دهه هفتادي بخواهند كوله پشتي خود را در رنگ صورتي انتخاب كنند. يك خريد كوله پشتي صورتي از جنس چرم هم زيبا و بادوام است و هم رنگي ملايم و تطبيق پذير دارد كه مناسب نسل‌هاي جوان است.

كوله پشتي مشكي مات

رنگ مشكي يك رنگ جهاني است و هرگز از مد نمي‌افتد اما مشكي مات از رنگ‌هاي پرطرفداري است كه اين روزها ترند شده است. اين رنگ در كيف و كوله پشتي زنانه هم كاربرد دارد و اگر به دنبال يك كوله مدل جديد و ساده هستيد رنگ مشكي مات را به شما توصيه مي‌كنيم.

كوله پشتي از جنس چرم سوراخ دار

چرم‌هايي كه داراي بافت خاص و كار شده هستند و روي آن‌ها سوراخ‌هاي ريز منظمي تعبيه شده است حالتي ورزشي و شيك به كوله پشتي شما مي‌دهند و براي خانم‌هايي كه اهل رفتن به باشگاه هستند و به استايل ورزشي سطح بالا علاقمندند انتخاب مناسبي به شمار مي‌روند.

مدل‌هاي كوله پشتي گلدار

اين روزها كوله‌هاي طرح‌دار بسيار مد روز و پرطرفدار هستند و مدل‌هاي متنوعي از آن‌ها را مي‌توان در بازار مشاهده كرد. اما يكي از زيباترين و محبوب‌ترين مدل‌هاي خريد كوله پشتي دخترانه ، كوله‌هاي گلدار هستند كه زيبايي خاصي دارند و براي خانم‌هايي كه استايل خانمانه و ظريف را مي‌پسندند انتخابي عالي دارند.

كوله پشتيكوله پشتي

مدل‌هاي كوله پشتي قرمز تند

رنگ قرمز يك رنگ هميشه جذاب و زيبا است و به همه مي‌آيد. به خصوص براي خانم‌هايي كه لباس‌هاي ساده در رنگ‌هاي خنثي و ملايم مي‌پوشند مي‌توانند با يك كوله پشتي رنگي زيبا به استايل ساده و معمولي خود رنگ و رويي بدهند و جذابيت آن را بيشتر كنند.

مدل‌هاي كوله پشتي فوتوريستي

سبك فوتوريسم از سبك‌هاي ريشه دار در طراحي و مد است كه نشانه‌هاي خاصي دارد مثل رنگ‌هاي متاليك كه شما را به ياد سفينه‌هاي فضايي و ربات‌ها مي‌اندازد. يك كوله پشتي چرم متاليك به رنگ نقره‌اي هم نشانه‌هاي سبك فوتوريسم را دارد و مي‌تواند انتخابي عالي براي علاقمندان به اين سبك باشد.

كوله پشتي‌هاي چشم دار

اين روزها مدل‌هاي فانتزي در لباس‌ها و اكسسوري‌هاي زنانه بسيار پرطرفدار هستند و كوله پشتي‌هاي زنانه هم از اين سبك در امان نمانده‌اند. كوله پشتي‌هاي ساده‌اي كه در رنگ‌هاي تيره و خنثي طراحي شده‌اند با حضور يك جفت چشم درشت كه به شما خيره شده‌اند بسيار جذاب‌تر و دوست داشتني‌تر مي‌شوند.

مدل‌هاي كوله پشتي دوكاره

بسياري از خانم‌ها هميشه دوست ندارند كوله خود را روي دوش خود حمل كنند و گاهي اين كار خسته كننده مي‌شود. اما اگر بتوان كوله پشتي را روي دست هم حمل كرد و يا به عنوان كيف دوشي مورد استفاده قرار داد كارها بسيار ساده‌تر مي‌شوند، كوله‌هاي دومنظوره كه به عنوان كيف دوشي هم مي‌توانند به كار بروند اين مشكل را به خوبي حل كرده‌اند.

مدل‌هاي كوله پشتي برزنتي

جنس كوله پشتي هم در كنار مدل و رنگ آن اهميت زيادي دارد. كوله‌هاي چرم طبيعي قيمت بالايي دارند و كوله‌هاي پلاستيكي و نايلوني هم چندان رسمي و سطح بالا نيستند. اما كوله پشتي‌هايي كه از جنس پارچه و برزنت هستند هم دوام بالايي دارند و هم قيمت آن‌ها نسبت به چرم مناسب‌تر است.

كوله پشتي رنگين كماني

طرح‌هاي رنگين كماني اين روزها طرفداران زيادي دارند و مي‌توان آن‌ها را در لباس‌ها و اكسسوري‌هاي متنوع زنانه مشاهده كرد. پس اگر يك رنگ و دو رنگ شما را راضي نمي‌كند مي‌توانيد همه طيف‌هاي رنگين كمان را در كيف خود داشته باشيد فقط كافي است يك مدل كوله رنگين كماني بخريد.

مدل‌هاي كوله پشتي كلاسيك رسمي

بسياري از خانم‌ها تصور مي‌كنند كوله فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجويان است و براي محيط كار نمي‌توان از كوله استفاده كرد. اما كوله‌هايي وجود دارند كه از چرم تهيه مي‌شوند و مدلي سطح بالا و كلاسيك دارند و به راحتي مي‌توان از آن‌ها در محيط كار هم استفاده كرد.

كوله پشتي سفري

كول پشتي بهترين انتخاب براي سفر است و براي خانم‌هايي كه هميشه در سفر و گردش هستند داشتن يك كوله پشتي مناسب از ضروريات زندگي است. يك كوله نسبتا بزرگ و جادار از جنس بادوام و ضدآب مثل نايلون كه چندين جيب مختلف هم داشته باشد و لوازم ضروري شما را در خود جا دهد بهترين انتخاب براي كوله پشتي سفري است.

كوله پشتي چرم آبي

اگر به دنبال يك رنگ مدل جديد براي گوله پشتي خود هستيد كه در فصل پاييز و زمستان هم مد روز باشد رنگ آبي آسماني پيشنهاد ما به شما است. اين رنگ پاستل هم زيبا است و هم علاقمندان زيادي دارد و اگر از جنس چرم انتخاب شود گران و شيك به نظر خواهد رسيد.

مدل‌هاي كوله پشتي كلاسيك ساده

بيشتر خانم‌ها سادگي را به هر چيز ديگري ترجيح مي‌دهند و دوست دارند كوله پشتي آن‌ها هم تا حد ممكن ساده باشد. سادگي اگر با كيفيت همراه شود هميشه به معناي شيك بودن و زيبايي بيشتر است پس يك كوله پشتي ساده كلاسيك هم هميشه زيبا و مد روز است.

كوله پشتي سفيد

علاقمندان به رنگ سفيد نگران نباشيد، شما مي‌توانيد از كوله پشتي سفيد هم در پاييز و زمستان امسال استفاده كنيد اما در نگهداري از اين كوله‌ها خيلي دقت كنيد چون رنگ سفيد به سرعت كثيف مي‌شود و نياز به نظافت پيدا مي‌كند.

مدل‌هاي كوله پشتي جير

چرم، پلاستيك، برزنت، پارچه و … مواد رايجي هستند كه در ساخت انواع كيف از جمله كوله پشتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اما جير هم زيبا و پرطرفدار است و به خصوص زماني كه در كنار چرم استفاده مي‌شود بافت خاصي به كيف شما خواهد داد.

مدل‌هاي كوله پشتي طرحدار

همان طور كه گفتيم كوله‌هاي طرح‌دار هنوز هم محبوب و پطرفدار هستند اما مدل‌هاي كوله پشتي تنها محدود به طرح گلدار نيست و شما مي‌توانيد مدل‌هاي متنوع و رنگارنگ ديگري را هم بر حسب علاقه و سليقه خود انتخاب كنيد تا با ساير لباس‌ها و اكسسوري‌هايتان هماهنگ شوند.

مدل‌هاي كوله پشتي نايلوني

بافت نايلون از مواد بادوامي است كه در ساخت كيف و كوله مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل اين مدل كوله پشتي نايلوني از برند كيت اسپيد با الهام از كيف‌هاي مدرسه طراحي شده كه جنس نايلوني دارد و كاملا جمع و جور و زيبا و در عين حال بادوام و تطبيق پذير است.

مدل‌هاي كوله پشتي ميني

كوله پشتي ميني هم مثل كيف‌هاي ميني سايز كوچكي دارد و نسبت به يك كوله پشتي معمولي فضاي كمتري دارد اما زيبا و دوست داشتني است. شما مي‌توانيد اين اين مدل كوله را مثل شر هوروويتز (ستاره فيلم Clueless) به عنوان كوله پشتي و يا به عنوان كيف دوشي كوچك مورد استفاده قرار دهيد.

مدل‌هاي كوله پشتي بافت دار

كوله پشتي‌ها براي اين كه از يكنواختي خارج شوند لزوما نبايد طرح‌دار و چندرنگ باشند بلكه يك كوله ساده و شيك از جنس چرم كه روي آن با ابزارهاي خاصي بافت‌ها و طرح‌هاي ظريفي ايجاد شده است مي‌تواند زيبايي و تنوع كافي داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.