سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

معرفي محصولات آرايشي بهداشتي بورژوا براي خانم‌ها

۲۴ بازديد

برند بورژوا BOURJOIS در سال ۱۸۶۳ در يكي از بلوار هاي بزرگ منطقه تئاتري پاريس تشكيل شد. محصولات آرايشي و بهداشتي بورژوا اولين بار توسط جوزف آلبرت پانسين بازيگر تئاتري كه اولين موسس اين برند بود به بازار عرضه شد. سال ۱۸۶۸ آلبرت پانسين حق امتياز محصولات خود را به الكساندر ناپلون بورژوا واگذار كرد. بورژوا BOURJOIS در سال ۱۸۹۷ با عرضه‌ي پودر برنج كه براي نرمي پوست استفاده مي‌شد براي اولين بار در بازار جهاني، مورد استقبال بانوان قرار گرفت. از همان زمان بورژوا به عنوان يك مارك آرايشي بين‌المللي شناخته شد. اكنون برند بورژوا BOURJOIS با ۱۵۰ سال قدمت، يكي از برندهاي مطرح لوازم آرايشي و بهداشتي مي‌باشد كه محصولات خود را با كيفيت بالا و قيمت مناسب در سراسر دنيا به فروش مي‌رساند.

كرم پودر بورژ‌وآ سري Air Mat

كرم پودر بورژ‌وآ سري Air Mat

كرم‌پودري كه توسط كمپاني بورژوآ توليد شده با نام «Air Mat» شناخته شده است كه ماندگاري آن تا ۲۴ ساعت روي پوست شما ثابت خواهد ماند و از SPF برخوردار است. شركت فرانسوي بورژوآ «Bourjois» يكي از برندهاي شناخته شده اروپايي است كه فعاليت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز كرده و اولين محصولي را كه به بازار جهاني توزيع كرده پودر برنج بود كه جهت نرم كردن پوست استفاده مي‌شد و نظر اكثريت را به خود جلب كرد و در اين زمان بود كه بورژوآ به عنوان يك برند بين‌المللي شناخته شد و پيشرو در صنعت آرايشي است. كرم پودر ي كه رنگ آن با رنگ پوست شما مشابه باشد و پوشش مناسب داشته باشد يكي از عوامل انتخاب خواهد بود؛ كرم‌پودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست شما خواهد بود و از آن به‌عنوان يك زيرساز مي‌توانيد استفاده كنيد. اين كرم‌پودر ضمن محافظت از پوست شما در مقابل اشعه‌ي مضر نور خورشيد از ماندگاري بالايي برخوردار بوده كه تا ۲۴ ساعت اثر آن روي پوست شما خواهد ماند.

كرم پودر بورژوآ سري Healthy Mix

كرم پودر بورژوآ سري Healthy Mix شماره 53 حجم 30 ميلي ليتر

كرم پودر هلثي ميكس بورژوا، با پوشانندگي بالاي خود، چهره را بدون خستگي جلوه داده و ظاهري شاداب به آن مي دهد. فرمولاسيون اين محصول تركيبي از ميوه هاي متنوع است كه هر يك با خاصيت منحصر به فرد خود، در ايجاد يك ظاهر سالم تاثير گذار است.

ريمل بورژوآ

ريمل بورژوآ

زماني آرايش چشم تاثير خود را نشان خواهد داد كه با دقت و با توجه به در نظر گرفتن حالت چشم انجام شود، يكي از ملزومات آرايشي كه در نشان دادن حالت اصلي چشم نقش دارد استفاده از ريمل است. ريمل مدل «Twist Up The Volume Ultra Black» توسط كمپاني بورژوآ به بازار عرضه شده است كه نه تنها به مژه‌هايتان حجم مي‌دهد بلكه در افزايش طول مژه دخيل است. شركت فرانسه بورژوآ «Bourjois» يكي از برندهاي شناخته شده اروپايي است كه فعاليت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز كرده و اولين محصولي را كه به بازار جهاني توزيع كرده پودر برنج بود كه جهت نرم كردن پوست استفاده مي‌شد و نظر اكثريت را به خود جلب كرد و در اين زمان بود كه بورژوآ به عنوان يك برند بين‌المللي شناخته شد و پيشرو در صنعت آرايشي است. اين محصول با يك برس اما با دو حالت مختلف طراحي شده است، به طوري‌كه سر آن را با يك پيچش چرخانده و فرم برس تغير مي‌كند كه داراي عملكرد متفاوت روي مژه خواهد بود. برس اين محصول از نوع ژله‌اي است و از چسبندگي مژه‌ها به هم خودداري مي‌كند، به‌صورت يكدست در سطح مژه‌هايتان پخش مي‌شود.

كانسيلر بورژوآ 

كانسيلر بورژوآ مدل Healthy Mix شماره 53

 

كانسيلر بورژوآ مدل Healthy Mix، نشانه هاي خستگي بر روي صورت را برطرف مي نمايد و بلافاصله پس از استفاده تاثير آن قابل مشاهده است. اين محصول داراي يك اپليكاتور ويژه با سري فوق العاده نرم است كه با فرمولاسيون بسيار سبكي كه اين محصول دارد جلوه اي كاملاً طبيعي براي پوست ايجاد مي كند. پوشانندگي اين محصول بالا بوده و با مقدار كمي از مايع آن،نتيجه مطلوبي حاصل مي گردد و در نهايت پوستي يك دست و شفاف به ارمغان مي آورد. اين كانسيلر حاوي رنگدانه هاي قوي مي باشد كه به خوبي سياهي دور چشم را مي پوشاند همچنين مي تواند لكه هاي قرمز و جاي جوش را بطور كامل بپوشاند.

تستر ادو تويلت زنانه بورژوآ

تستر ادو تويلت زنانه بورژوآ مدل Glamour Fantasy حجم 50 ميلي ليتر

تستر ادو پرفيوم زنانه بورژوآ مدل Glamour Lovely حجم ۵۰ ميلي‌ ليتر رايحه شيرين و خوراكي دارد و با اولين اسپري از اين عطر شميم ميوه را حس خواهيد كرد. با گذشت زمان عطر خوش گل رز و ياسمن حسي زيبا و دل انگيز براي شما رقم خواهد زد كه با فرارسيدن رايحه مشك به عنوان نت پاياني به تدريج از عطر اين گل ها كم خواهد شد و شادابي حاصل از استشمام مشك به سراغ شما خواهد آمد.

ريمل حجم دهنده بورژوآ

ريمل حجم دهنده بورژوآ مدل Beauty Full Volume X10

ريمل مژه از برند خوش‌نام بورژوآ مدل «Beauty Full Volume» بوده كه از نوع ريمل‌هاي حجم‌دهنده و حاوي ويتامين B5 است. شركت فرانسه بورژوآ «Bourjois» يكي از برندهاي شناخته شده اروپايي است كه فعاليت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز كرده و اولين محصولي را كه به بازار جهاني توزيع كرده پودر برنج بود كه جهت نرم كردن پوست استفاده مي‌شد و نظر اكثريت را به خود جلب كرد و در اين زمان بود كه بورژوآ به عنوان يك برند بين‌المللي شناخته شد و پيشرو در صنعت آرايشي است. اين محصول با داشتن ويتامين B5 كه جزو ويتامين‌هاي محلول در آب هستند و براي چشم‌هايي كه حساس هستند مناسب بوده و با توجه به برند نگراني شما را در رابطه با قرمزي و اشك افتادن چشم رفع كرده است.

ريمل حجم دهنده بورژوآ

 

ريمل

براي داشتن آرايش با تاثيرگذاري زياد، بايد آرايش را گام به گام انجام داد تا نتيجه‌‌ي دلخواه را بگيريم. آرايش چشم جزو اصلي‌ترين نوع آرايش به شمار مي‌آيد و بايد اصول آن را بدانيم تا فرم و حالت اصلي چشم را با آرايش زيباتر كنيم. شركت بورژوآ ريمل مدل «Volume Glamour Max Difinition» را به بازار جهاني معرفي كرده است كه در سري ريمل‌هاي حجم‌دهنده قرار دارد و براي آن دسته از افرادي كاربرد دارد كه مژه‌هاي كم‌پشت و كوتاهي دارند.

كرم پودر بورژوآ سري Healthy Mix

كرم پودر بورژوآ سري Healthy Mix

كرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix، انتخابي مناسب براي يكدست كردن پوست بدون ايجاد سنگيني است. اين كرم پودر حاوي تركيبي منحصر به فرد از ويتامين‌ها جهت افزايش شفافيت پوست و رفع فوري نشانه‌هاي خستگي از چهره است. اين محصول با قابليت آبرساني به لايه فوقاني اپيدرم، رطوبت پوست را تا ۲۴ ساعت حفظ مي‌كند و قرمزي و تيرگي‌هاي پوست صورت را به طور قابل ملاحظه‌اي در تمام طول روز برطرف مي‌كند. بافت اين محصول سبك بوده و به‌خوبي روي پوست مي‌نشيند و با آن هماهنگ مي‌شود. اين محصول حاوي تركيبي از رايحه‌‌هاي ميوه است كه حس خوشايند استفاده از اين كرم پودر را دوچندان مي‌كند. يك كرم پودر باكيفيت مي‌تواند پوستي صاف و يكدست برايتان به همراه داشته باشد. زمينه اي مناسب براي آرايشي بي‌عيب و نقص. كرم پودر بورژوا فاقد چربي با بافتي ابريشمي و اثري طبيعي روي پوست ، پوست شما را يكدست مي كند.

پنكيك روشن بورژوآ

پنكيك روشن بورژوآ

براي داشتن يك آرايش ايده‌آل از چه لوازم آرايشي بايد استفاده كرد كه حكم تثبيت‌كننده را روي پوست ايجاد كند و آرايشي گيرا و تاثيرگذار داشته باشيم؛ استفاده از پنكيك با اصول استفاده درست به شما كمك خواهد كرد. محصولي كه توسط شركت بورژوا «Bourjois» توليد شده مدل Healthy Balance است كه ماندگاري ۱۰ ساعته را روي پوست تضمين مي‌كند. اين محصول با داشتن مواد غني شده از ميوه‌هاي درماني جهت حفظ و بازگرداندن توازن پوست كاربرد دارد. شركت بورژوآ فرانسه در توليد محصولات خود با توجه به تكنولوژي روز دنيا پيش رفته است و هدف اين برند توليد محصولات با بهترين مواد اوليه و كيفيت مرغوب خواهد بود. استفاده از پنكيك در تثبيت آرايش شما نقش دارد و اگر بخواهيم آرايشمان ماندگار باشد بايد حتما از پدهاي مخصوص به اين‌كار استفاده شود. پنكيك به پوست حالتي صاف، مات و يكدست مي‌دهد كه معمولا در آخرين مرحله آرايش استفاده مي‌شود تا چربي اضافه‌اي كه رو پوست ممكن است شاهد آن باشيد را بگيرد.

رژ گونه بورژوا

رژ گونه بورژوا مدل 33 Lilas D'OR

رژگونه‌ها در دو نوع پودري و كرمي توسط توليدكنندگان مختلف توليد مي‌شوند،پركاربردترين نوع پودري است كه حالت طبيعي و جذب چربي پوست را عهده‌دار است. رژگونه بورژوآ از نوع پودري داراي بافت سبك و نرم، همچنين حاوي رايحه‌ي گل رز است. شركت لوازم آرايشي و بهداشتي بورژوآ با چندين سال سابقه در اين زمينه توانسته نظر اكثر مشتريان را به خود جلب كند و محصولات خود را با بهترين كيفيت در اختيار مصرف‌كنندگان قرار دهد تا نياز پوست را تامين كند. خيلي از خانم‌ها استفاده از رژگونه را در برنامه روزانه خود دارند حتي اگر هيچ آرايشي هم نداشته باشند با استفاده از رژگونه چهره‌ي خود را بشاش خواهند كرد. اين محصول داراي آينه و برس است كه ابعاد كوچك در هر نوع كيف آرايشي جاي داده مي‌شود. رزگونه بورژوا داراي تن نارنجي است كه اين تن رنگ براي گونه ها كاملاً مناسب است البته نبايد در رژگونه زدن زياده‌روي كرد چون چهره‌تان را مصنوعي خواهد كرد. يكي از معيارهاي انتخاب رژگونه سازگاري آن با رنگ پوست خواهد بود كه مي‌توان رنگ آن را با سايه‌چشم و حتي رژلب خود نيز ست كرد.

ريمل حجم دهنده بورژوآ

ريمل حجم دهنده بورژوآ

ريمل محصولي آرايشي است كه معمولاً به‌منظور ضخيم شدن يا افزايش حجم مژه استفاده مي‌شود. كمپاني بورژوآ ريمل «Volume Glamour» را توليد كرده كه از نوع ريمل‌هاي حجم‌دهنده و حاوي موم طبيعي است. شركت فرانسه بورژوآ «Bourjois» يكي از برندهاي شناخته شده اروپايي است كه فعاليت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز كرده و اولين محصولي را كه به بازار جهاني توزيع كرده پودر برنج بود كه جهت نرم كردن پوست استفاده مي‌شد و نظر اكثريت را به خود جلب كرد و در اين زمان بود كه بورژوآ به عنوان يك برند بين‌المللي شناخته شد و پيشرو در صنعت آرايشي است. اين محصول در فرمول‌هاي مختلف و در حالت مايع در دسترس مصرف كننده قرار دارد. با افزايش تقاضاي مصرف اين محصول، امروزه تنوع بي‌شماري توسط توليدكنندگان مختلف به بازار عرضه شده است و مصرف‌كننده حق انتخاب زيادي دارد. اين محصول با داشتن موم طبيعي در انعطاف پذيري مژه‌ها نقش داشته است و مژه‌ها را خشك نكرده تا سنگيني و خستگي رو پلكتان احساس نكنيد.

پالت سايه چشم بورژوا

پالت سايه چشم بورژوا مدل M717

رنگ هاي موجود در پالت سايه چشم چهارتايي بورژوا مدل Smoky Stories هماهنگي بسيار مناسبي با يكديگر دارند و با وجود يك رنگ اكليلي در بين آنها مي توان جلوه اي براق بر روي پلك ها ايجاد نمود. يك اپليكيتور نيز در جعبه موجود است كه به راحتي استفاده از سايه كمك مي نمايد.

كانسيلر بورژوآ

كانسيلر بورژوآ مدل Blur The Lines شماره 01

كانسيلر استيكي بورژوآ مدل Blur The Lines، داراي رنگدانه‌‎ هاي فراوان است كه باعث پوشانندگي بالاتر مي شود، بنابراين تمام لك هاي كوچك، قرمز و كك و مك را به بطور كامل پوشش مي دهد. اين محصول پس از استفاده، چين و چروك هاي دور چشم را محو كرده و بافتي نرم، طبيعي و صاف را براي شما به ارمغان مي آورد اين كانسيلر رطوبت پوست را حفظ مي كند و براي انواع پوست مناسب مي باشد. همچنين از اين محصول مي توانيد براي پوشاندن نواقص پوستي كل صورت نيز استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.