پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد كوله پشتي لپ تاپ مناسب و استاندارد

۲۲ بازديد

كيف لپ تاپ در مدلهاي مختلفي از لحاظ مدل و جنس توليد شده است و در بازه قيمتي مختلف در بازار عرضه ميشوند. براي اينكه در ميان انواع كيف لپ تاپي دستي و كوله با برندهايي همچون تارگوس (Targus)، الكسا (Alexa) و بلكين (Belkin) بتوانيم انتخابي داشته باشيم كه براي نيازهاي مختلف مورد نياز باشند و سردرگم نشويم، راهنماي خريد كيف لپ تاپ مناسب را مطالعه نماييد.

ما به شما كمك ميكنيم تا بتوانيد يك كيف با سايز، فرم، جنس و قيمت مناسب را براي خودتان انتخاب كنيد. لپ تاپ ها دستگاه هاي بسيار حساسي ميباشند كه در صورت استفاده از كيف نادرست براي حمل آنها، ممكن از مشكلات بسيار زيادي براي آنها به وجود آيد. با خريداري يك كيف دستي يا كوله مناسب براي لپ تاپ خود ميتوانيد دستگاه و لوازم جانبي آنرا به راحتي حمل نماييد.

چه امكاناتي از يك كيف لپ تاپ ميخواهيد؟

بر روي يك كاغذ امكاناتي كه از يك كيف لپ تاپ داريد را يادداشت كنيد، اين كار به شما كمك ميكند تا بتوانيد بهترين محصولاتي با كارايي زياد و و مناسب براي خودتان را انتخاب كنيد. در صورتي كه كيف لپ تاپ شما از 10 مورد ويژگي مدنظرتان كه يادداشت ميكنيد، 5 ويژگي يا بيشتر را داشت، آنرا بخريد و در غير اين صورت در خريداري آن تجديد نظر نماييد.

كيف لپ تاپي كه شما خريداري ميكنيد، علاوه بر امكانات مورد نظر شما، بايد قابليت هاي ويژه اي براي لپ تاپ داشته باشند. براي مثال بايد بتواند تمامي قسمت هاي دستگاه لپ تاپ شما را با استفاده از محافظ هايي، پوشش دهد، همچنين داراي قابليت حمل راحتي باشند و خستگي زيادي را در پي نداشته باشند. در صورتي كه زياد مسافرت ميرويد بايد بتوانيد به غير از لپ تاپ، ماوس و شارژر آن، وسايل شخصي خود را با استفاده از همين كيف انتقال دهيد. سايز كيف لپ تاپ يكي از اصلي ترين نشانه هاي مناسب بودن يك كيف براي شما ميباشد. سايز محل قرارگيري لپ تاپ نبايد بزرگتر يا كوچكتر باشد و همچنين كيف بايد يك قسمت مجزا براي نگهداري از وسايل جانبي و شخصي شما را داشته باشد. محافظ ضربه گير نيز از اهميت بسيار بالايي براي انتخاب يك كيف لپ تاپ دارد.

laptop-bag3

قابليت تبديل پذيري

كيف لپ تاپ براي حمل اين دستگاه طراحي شده است ولي در صورتي كه شما بخواهيد از آن براي حمل ديگر وسايل يا كتاب به همراه لپ تاپ استفاده كنيد، آيا جوابگو است؟ دانشجويان و كارمندان بايد كيف لپ تاپي را انتخاب كنند كه كارايي بسيار زيادي را داشته باشد و بتوان از آن براي حمل كتاب و وسايل مختلف استفاده نمود.

سايز كيف لپ تاپ و اهميت آن

در انتخاب سايز كيف لپ تاپ بايد در نظر داشته باشيد كه دستگاه لپ تاپ شما چه اندازه اي را دارا ميباشد. براي مثال در صورتي كه لپ تاپ شما 15.6 اينچ است، بايد كيف لپ تاپ با قسمت نگهداري اين اندازه را تهيه نماييد. سايز كيف لپ تاپ بايد دقيقا اندازه باشد، بزرگتر و يا كوچكتر بودن محل قرارگيري لپ تاپ نسبت به خود دستگاه ميتواند موجب آسيب رسيدن به لپ تاپ شود.

تمامي شركتهاي توليد كننده كيف لپ تاپ در انواع دستي و كوله، بر روي محصول خود، سايز محل قرارگيري لپ تاپ را درج ميكنند، پس محصولاتي را تهيه نماييد كه دقيقا اندازه لپ تاپ شما ميباشند. براي مثال در صورتي كه شما از لپ تاپ 15.6 اينچي استفاده ميكنيد، بايد محصولي توليد شده براي اندازه 14 تا 16 اينچ را تهيه كنيد و استفاده از كيف مناسب براي دستگاه هاي بالاي 17 اينچ ميتواند به دستگاهتان ضربه وارد نمايد. البته در صورتي كه اندازه محل قرارگيري دستگاه به اندازه نيم اينچ بزرگتر باشد كاربري كيف براي شما نيز راحت تر بوده و اين اختلاف سايز براي شما مشكل ساز نخواهد شد.

علاوه بر اهميت بالايي كه سايز لپ تاپ و محل قرارگيري آن دارد، شما بايد محصولي را تهيه نماييد كه بتواند از ديگر وسايل شما نيز نگهداري كند. يك كيف لپ تاپ خوب بايد بتواند علاوه بر حمل دستگاه و قطعات جانبي آن، وسايل شخصي يا اسناد مورد نياز شما را جابجا نمايد.

laptop-bag1

جنس و كيفيت ساخت

كيف لپ تاپي كه تهيه ميكنيد بايد طول عمر بالايي را داشته باشد و علاوه بر كيفيت ساخت خوب، از جنس باكيفيتي نيز برخوردار باشد. پس با توجه به جنس محصول، زيبايي و كيفيت بايد اقدام به خريداري آن نمود. در ادامه ميتوانيد با قسمت هايي كه بايد در هنگام خريد كيف لپ تاپ چك كنيد، آشنا شويد :

  • كيفيت دوخت : بايد دقت داشته باشيد كه نوع نخ مورد استفاده در دوخت محصول تا چه اندازه محكم ميباشد، آيا توانايي لازم براي حمل وسايل سنگيني همچون لپ تاپ براي كيف فراهم شده است؟ همچنين بايد دقت داشته باشيد كه نوع دوخت و تعداد گره در هر سانتي متر نيز داراي اهميت بسيار زيادي ميباشد.
  • جنس كيف :از مواد اوليه مختلفي در توليد انواع كيف لپ تاپ استفاده ميشود. شما حتي ميتوانيد در بازار كيف لپ تاپ با جنس چرم سوسمار پيدا كنيد! اكثرا كيف لپ تاپ هاي ارزان قيمت با استفاده از پلاستيك و پلي استر توليد شده اند ولي قيمت اين محصولات نشان دهنده كيفيت آنها نيست و اين سري از كيف ها هم داراي استحكام بالايي ميباشند ولي بهتر است در صورتي كه وزن لپ تاپ شما سنگين ميباشد و ميخواهيد وسايل زيادي را با استفاده از كيف حمل نماييد، محصولاتي را استفاده كنيد كه از برزنت در توليد آنها استفاده شده است. كيف لپ تاپ توليد شده از چرم طبيعي يا مصنوعي ممكن از توانايي تحمل وزن بالا را نداشته باشد زيرا به مرور زمان شكل و فرم اصلي خود را تغيير ميدهد.
  • پوشش :ممكن است كيف لپ تاپ به همراه دستگاه درون آن به روي زمين بيفتد كه اين امر ميتواند سبب بروز آسيب به لپ تاپ شما شود، با انتخاب محصولاتي كه با پوشش مناسب ضد ضربه ميتوانند تا حد بسيار زيادي از بروز آسيب ديدگي به لپ تاپ جلوگيري نمايند. پس يكي از اصلي ترين فاكتورهاي خريداري كيف لپ تاپ، توجه به پوشش داخلي و بيروني كيف لپ تاپ ميباشد.
  • توجه به زيپ :بسياري از كيف لپ تاپ هاي عرضه شده در بازار با استفاده از زيپ باز و بسته ميشوند پس بايد از محصولي استفاده كرد كه از زيپ هايي باكيفيت برخوردار ميباشند. عدم برخورداري از زيپ با كيفيت استاندارد در يك كيف سبب ميشود تا اين قسمت به راحتي خراب شده و كيف ديگر كارايي زيادي را در نخواهد داشت.
  • جيب و محل نگهداري از وسايل شخصي :براي انتخاب يك كيف با كيفيت بايد دقت داشته باشيد كه جيب مورد استفاده در آن با دسترسي آسان فراهم شده باشد. در صورتي كه از كيف هاي دستي استفاده ميكنيد، حتما كيف شما بايد از اين امكانات برخوردار باشد.
laptop-bag

كوله پشتي حمل لپ تاپ

بيشتر دانشجويان ترجيح به استفاده از كوله پشتي مخصوص حمل لپ تاپ به جاي كيف هاي دستي را دارند. در صورتي كه شما هم بيشتر علاقه به خريداري يك كوله لپ تاپ را داريد بايد به فاكتور هايي از جمله ميزان اندازه دستگاه و نوع مدل محصول دقت كنيد. از ديگر ويژگي هايي كه يك كوله لپ تاپ بايد داشته باشد ميتوان به استفاده از شانه بند استاندارد اشاره نمود. در صورتي كه شانه بند نتواند به صورت مساوي وزن كوله را در ميان شانه هاي شما تقسيم نمايد، امكان بروز بيماري هاي نخاع و كمر براي شما وجود دارد. در حين انتخاب يككوله پشتي لپ تاپ بايد دقت داشته باشيد كه حتما تسمه شانه آن با استفاده از يك دسته برزنتي به هم متصل باشد و امكان تنظيم سايز بر اساس اندازه كمر بر روي محصول فراهم شده باشد.

كيف دستي لپ تاپ

در صورتي كه از كيف دستي براي لپ تاپ استفاده ميكنيد يا خواهان خريد كردن اين مدل از كيف ها هستيد بايد به نكاتي توجه كرده و بر اين اساس اقدام به خريداري محصول نماييد.كيف دستي بايد امكان قرار گيري بر روي شانه جهت حمل در فواصل طولاني را داشته باشد تا از بروز بسياري از بيماري هاي مربوط به درد كمر جلوگيري نمايد. همچنين قابليت هاي مختلف از جمله فضاي مخصوص براي قرارگيري موبايل، كارت هاي عابر بانك و شناسايي از جمله ديگر قابليت هايي است كه يك كيف لپ تاپ دستي جديدبايد داشته باشد. امكان دسترسي آسان به تمامي اجزاي يك كيف دستي لپ تاپ نيز بايد رعايت شده باشد.

laptop-bag4

كيف لپ تاپ زنانه و مردانه

كيف لپ تاپ ها در اكثر مدلها براي استفاده بانوان و آقايان مناسب ميباشند. البته بسياري از مدلها با توجه به نوع طرح و مدلي كه در توليد آنها به كار برده شده است، براي استفاده بانوان مناسب ميباشند. رنگ، مدل و طرز قرارگيري دسته از جمله مهمترين ويژگي هايي است كه ميتوان لپ تاپ هاي زنانه را از ساير محصولات تشخيص داد.

برند و اهميت آن

درست است كه ميتوان كيف لپ تاپي ارزان قيمت و با برندي ناشناخته را تهيه نمود ولي آيا اين كيف از بروز آسيب به لپ تاپ حساس و چند ميليون توماني شما در حمل و نقل جلوگيري ميكند؟ شركتي كه كيف لپ تاپ را توليد كرده است بايد شناخته شده باشد، براي مثال محصولاتي كه توسط تارگوس(Targus) توليد ميشوند از كيفيت بسيار بالايي برخوردار بوده و بسيار قابل اعتماد ميباشند. همچنين كيف لپ تاپ الكسا (Alexa) يا بلكين(Belkin) نيز از كيفيت بسيار بالايي برخوردار ميباشند. در صورتي كه ميخواهيد در ميان مدلهاي بيشتر كيف لپ تاپ انتخاب خود را انجام دهيد، محصولاتي همچون لكسين (Lexin) و كيس لاجيك(Case logic) نيز از بهترين محصولاتي است كه در بازار عرضه شده اند و ميتوان در ميان برندهاي عرضه شده در بازار انتخاب خود را انجام داد.

نتيجه گيري

بر اساس توضيحاتي كه ارائه داده شد، در هنگام خريد آنلاين كوله پشتي لپ تاپ مدل جديد بايد در نظر داشته باشيد كه از كيف لپ تاپ در طول روز چقدر استفاده ميكنيد، در هر سال به چه ميزان مسافرت ميكنيد و آيا در اين مسافرت ها لپ تاپ خود را به همراه داريد؟ نوع لباس پوشيدن و ميزان فواصلي كه بايد با استفاده از كيف لپ تاپ پيمايش كنيد را در نظر داشته باشيد و بر اين اساس يك كيف لپ تاپ با تمامي مشخصات مورد نياز خود و امكاناتي براي نگهداري اصولي و ضدضربه از لپ تاپ خود تهيه نماييد. كيف لپ تاپ براي تمامي اقشار جامعه و افرادي كه از لپ تاپ استفاده ميكنند يكي از اصلي ترين و مورد نياز ترين وسايل مورد استفاده ميباشد. كيف لپ تاپ در مدلهاي مختلفي توليد شده است و تنوع آن به گونه اي ميباشد كه بتواند پاسخگوي نياز تمامي اقشار جامعه باشد. شما ميتوانيد با استفاده از سايت اينترنتي فروش كيف لپ تاپ، به تعداد و مدلهاي بسيار زياد و متنوعي از اين محصول كه در شركتهاي معتبر توليد شده اند دسترسي داشته باشيد.

منبع: شيك پارس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.