سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

۱۰ برند لوكس كيف در دنيا

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

۱۰ برند لوكس كيف در دنيا

۱۴ بازديد

كيف هاي دستي متداول ترين جز پوشش زنان در سرتاسر دنيا هستند. اين كيف ها مي توانند استايل يك خانم را با ست بودن با ساير لباس ها تكميل كنند كه زيباتر بنظر برسند. برندهاي زيادي از كيف هاي دستي در دنيا در دسترس هستند كه برخي از آنها بسيار گران لوكس و قيمت اند و برخي ارزان و قابل تهيه براي عام جامعه هستند. اين ده برندي كه در زير ليست كرده ايم آخرين مد از كيف هاي دستي دنيا را ارائه كرده اند:

  • پرادا Prada

پرادا يك برند معروف در ايتالياست كه محصولات متفاوتي براي خانم ها و آقايان توليد مي كند. اين برند در سال ۱۹۱۳ فعاليت خود را در عرضه مد آغاز كرد. محصولات اين برند شامل لوازم آرايش، كيف،كفش،لباس و حتي جواهرات هستند. ساعت هاي مچي آن بين جوانان بسيار طرفدار دارد. كيف هاي دستي اين برند از مشهورترين برندها در جهان است كه محدوده قيمت هاي كيف هاي معمولي آن هزاران دلار است.

prada

  • لانا ماركز Lana Marks

اين برند نيز در سراسر جهان شناخته شده است. برند لانا ماركز براي محصولات چرمي خود كه در رنگ ها و مدل هاي گوناگوني كه ۱۵۰ نوع تخمين زده شده است معروف هستند . بسياري از سلبريتي ها و افراد مشهور مثل كيت وينسلت، آنجلينا جولي و ديگران از كيف هاي اين برند استفاده مي كنند. معروف ترين مدل كيف اين برند كلئوپاترا Cleopatra كه با ۱۵۰۰ الماس گرانبها طراحي شده است و در حراجي به قيمت ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد و بعنوان گرانترين كيف جهان ثبت شد.

lana marks

  • هيلد پالادينو Hilde Palladino

برند هيلد پالادينو يك برند نروژي است كه به حاطر كيف هاي دستي اش در جهان شناخته شده است. اولين كيف آن ها در سال ۲۰۰۱ رونمايي شد. گرانترين كيف اين برند با ۴۰ الماس كمياب آراسته شده بود كه آن را يكي از گرانترين كيف هاي جهان كرده بود. بازخورد در اولين عرضه كيف هاي دستي آنها عاملي براي موفقيت آنها بود. باتوجه به ارزان بودن نيروي كار در ايتاليا كارخانه آنها در آنجا قرار دارد امادر سراسر جهان به فروش مي رسد.

hilde-palladino

  • جوديت لبر Judith Leiber

برند جوديت لبر يك برند مجارستاني است كه در سال ۱۹۶۳ كار خود را آغاز كرد و كيف هاي آنها در معدود بوتيك ها و فروشگاه ها يافت مي شد. زماني كه معروف شدند زنان در سراسر جهان خواهان خريد اين محصولات شدند. اغلب كيف هاي اين برند با جواهر و كريستال طراحي شده است. گرانترين مدل كيف برند جوديت لبر به شكل رز و آراسته شده با طلا و الماس بود كه به قيمت ۹۰ هزار دلار به فروش رسيد. اين كيف جز كيف هاي لوكس سال ۲۰۰۸ معرفي شد.

judith-leiber

  • مارك جاكوبز

برند مارك جاكوبز يك برند معروف آمريكايي است. فردي كه اين برند را آغاز كرد مدير خلاق لوئيز ويتون در سال ۱۹۹۷ بود. خانه مد آن به اسم شخصي كه شروع كننده آن بود به اسم مارك شروع به كار كرد. اين شخص به عنوان يكي از ده شخصيت تاثيرگذار در دنيا معرفي شده است. او هم چنين به عنوان فرد قدرتمندي نيز شناخته شده است. معروف ترين كيف آن كارولين كروكوديل Carolyn Crocodile است كه به قيمت ۵۰ هزار دلار به فروش رسيد. و كيف ديگر آن كه با چرم صورتي بود به قيمت ۲۰۰۰ دلار است.

mark jacobs

  • فندي Fendi

فندي برند معتبر ايتاليايي است كه به دليل محصولات لوكسش شهرت پيدا كرده است. كيف هاي دستي اين برند بسيار موفق و شناخته شده هستند. در سال ۱۹۲۵ آغاز به كار كرد وتا كنون به موفقيت ادامه مي دهد. اين برند متريال و مواد كيف هاي دستي اش را از مواد گران قيمت مانند پوست كروكوديل، پوست بره و … استفاده مي كند. كيف گران قيمت آن به قيمت ۲۸ هزار دلار فروخته شده است. طراحي خاص اين برند شيفتگان كيف هاي دستي را به خود جلب مي كنند.

fendi_500x400

  • شنل Chanel

شنل يك خانه مد معروف در فرانسه است كه همه ي دنيا محصولات لوكسش را مي شناسند. در سال ۱۹۰۹ تاسيس شد. بسياري از افراد مشهور مثل نيكول كيدمن، كيرا نايتلي از محصولات اين برند استفاده مي كنند. گرانترين كيف اين برند ساخته شده از الماس و طلا بسيار گرانقيمت و به قيمت ۲۶۱ هزار دلار به فروش رسيد.

chanel

  • مواواد Mouawad

اين برند در ساخت جواهرات و ساعت ها است كه متعلق به Geneva است و دفتر مركزي آن در دوبي قرار دارد. بعدها شروع به ساخت كيف هاي دستي براي خانم ها كرد و بسيار مشهور شد. گرانترين كيف اين برند به نام الماس هاي هزار و يك شب، با الماس و طلا آراسته شده بود و به قيمت فوق العاده بالاي ۳٫۸ ميليون دلار به فروش رسيد. اين كيف در كتاب گينس به عنوان گرانترين كيف سال ۲۰۱۰ ثبت شد.

mouawad

  • هرمس Hermes

هرمس برند معروف پاريسي است . شهرت آن به دليل كلاس بالا و محصولات لوكس است. تنها در صنعت كيف فعاليت ندارد بلكه ساعت هاي مچي ، كفش و … نيز جز محصولاتش است. در سال ۱۸۳۷ كسب و كارش را شروع كرد. گرانترين كيف اين برند از پوست مات كروكوديل بود كه به قيمت ۲۰ هزار دلار به فروش رسيد و اين مدل با الماس آراست شد و به قيمت ۱۲۰ هزار دلار فروخته شد.

hermes

  • لوئيز ويتون Louis Vuitton

برند مشهوري است و با كلمه لوكس ارتباط نزديكي دارد. در سال ۱۸۵۴ آغاز به كار كرد و يك برند پاريسي است. به عنوان ۶ سال به عنوان ارزش مند ترين شناخته شد. محصولات آنها از طريق فروشگاه ها و فروشگاه هاي آنلاين آنها به فروش مي رسد. گرانترين كيف اين برند به قيمت ۵۵ هزار دلار به فروش رسيده است كه به دليل مواد به كار برده شده و ضد آب بودن آنها در سراسر جهان محبوب هستند.

loius-vuiton

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.