جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نحوه ست كردن رنگ قهوه اي با رنگهاي ديگر

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

نحوه ست كردن رنگ قهوه اي با رنگهاي ديگر

۹ بازديد
ست كردن آگاهانه رنگ لباس ظاهر و تيپ شما را از آشفتگي نجات مي‌دهد و شما خوشتيپ‌تر به نظر مي‌آييد. اما رنگ قهوه اي را چگونه مي‌توان ست كرد؟

ست كردن لباس قهوه‌اي زنانه و مردان

در اولين قدم بايد با چرخه رنگ آشنا شويد چون اين دايره براساس هماهنگي و همخواني رنگ‌ها چيده شده است و نشان مي‌دهد كه چگونه رنگ‌ها در كنار هم باعث افزايش و كاهش قدرت انعكاس يكديگر مي‌شوند. در نگاه اول كشف اين چرخه كمي پيچيده به نظر مي‌رسد اما واقعا كار سختي نيست. ابتدا رنگ‌ها را بشناسيد. براي شناخت بهتر رنگ‌ها مطالعه‌ي اين مطلب را به شما توصيه مي‌كنيم و اما در اين مطلب در مورد رنگ قهوه اي و تركيبش با ساير رنگ‌ها با شما صحبت خواهيم كرد.
رنگ قهوه اي ، قرمز يا نارنجي با شدت نور بسيار كم است. اين نام به محدودهٔ وسيعي از رنگ‌ها از شيري گرفته تا قهوه‌اي سوخته اطلاق مي‌شود. از مخلوط رنگ قرمز و سياه هم به دست مي‌آيد.

ست كردن قهوه‌اي و زرشكي

اگر رنگ قرمز رنگ محبوب شماست، مي‌توانيد تن‌هاي تيره‌تر آن را همراه با لباس رنگ قهوه اي خود بپوشيد، مثلا يك كيف زرشكي چرم به همراه مانتو قهوه‌اي. اين تركيب گرم و زيبا است و هارموني بالايي دارد.

ست كردن قهوه‌اي و آبي روشن

ست كردن كت قهوه اي و شلوار جين آبي
آبي روشن تضاد زيبايي با قهوه‌اي ايجاد مي‌كند و باعث مي‌شود هر دو رنگ به خوبي بدرخشند. پس مي‌توانيد در پاييز پوتين‌هاي قهوه‌اي خود را با شلوار جين آبي روشن بپوشيد.

ست كردن قهوه‌اي و سبز ارتشي

اگر عاشق رنگ سبز هستيد تن خاكستري آن را كه به سبز ارتشي معروف است با لباس رنگ قهوه اي خود تركيب كنيد. اين تركيب زيبا باعث مي‌شود سردي رنگ قهوه اي تا اندازه‌اي تعديل شود. اگر خواستيد لباس به رنگ قهوه اي خود را در طبيعت رنگ سبز ادغام كنيد.
فراموش نكنيد كه طيف قهوه‌اي كاپوچينويي و سبز زيتوني از مناسب‌ترين و بهترين طيف‌ها براي ست كردن اين دو رنگ محسوب مي‌شود.

ست كردن قهوه‌اي و كرم

يك رنگ از خانواده قهوه‌اي اما بسيار روشن‌تر باعث مي‌شود هارموني زيبايي در استايل شما به وجود آيد كه از اين تيرگي و روشني مي‌توانيد براي عمق دادن به تيپ خود استفاده كنيد.

ست كردن قهوه‌اي و صورتي

خانم‌هاي عاشق صورتي نگران نباشند آن‌ها مي‌توانند با لباس‌هاي به رنگ قهوه اي خود صورتي هم بپوشند، مثلا شال صورتي و مانتوي قهوه‌اي. اگر در مهماني‌ها به دنبال تركيب رنگي فانتزي و گرم مي‌باشيد لباس به رنگ قهوه اي و صورتي را با هم ادغام كنيد. رنگ قهوه اي به طور باور نكردني در كنار رنگ صورتي صادقانه مي‌باشد. تركيبي جادويي از رنگ شكيل قهوه‌اي و رنگ كودكانه صورتي بسيار لذت بخش خواهد بود.

ست كردن قهوه‌اي و شتري

يك رنگ هم خانواده ديگر كه كمي از قهوه‌اي روشن‌تر استو تركيب بسيار شيك و گران قيمتي به وجود مي‌آورد.

ست كردن قهوه‌اي و مشكي

ست كردن كت قهوه اي و كلاه و شلوار مشكي
تركيبي كه قبلا ممنوع بود و حالا به يك توصيه مد تبديل شده است. پس اشكالي ندارد، اگر در همراهي با شال قهوه‌اي خود مانتوي مشكي بپوشيد. در گذشته اگر اين دو رنگ را با هم تركيب مي‌كرديد، شايد باعث خنده ديگران مي‌شد. اما اكنون مي‌توانيد با خيالي آسوده اين كار را انجام دهيد، زيرا اكنون توصيه اكثر طراحان مد تركيب رنگ قهوه اي با رنگ مشكي مي‌باشد.

ست كردن قهوه‌اي و زرد

يكي از سازگارترين رنگ‌ها در كنار قهوه اي رنگ زرد است. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد تمامي طيف رنگ زرد از پريده‌ترين رنگ آن تا زرد خورشيدي را با رنگ قهوه اي ست نماييد.

ست كردن قهوه‌اي با قهوه‌اي

اگر مي‌خواهيد يكدست قهوه‌اي پوش شويد يادتان باشد طيف‌هاي مختلف اين رنگ را در كنار هم قرار دهيد. تا كنتراستي صحيح در رنگ بندي آن ايجاد شود.

ست كردن قهوه‌اي و بژ

 

تركيب اين دو رنگ بسيار كاربردي بوده و هيچ وقت از مد نمي‌افتد، شما مي‌توانيد از تركيب رنگ قهوه اي با بژ احساس خوب به روز بودن را داشته باشيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.