پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با تورهاي لحظه آخري رز آبي

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

آشنايي با تورهاي لحظه آخري رز آبي

۷۶ بازديد

آشنايي با تورهاي لحظه آخري رز آبي و تور اروپا

تورهاي لحظه آخري رز آبي

شهرهاي نمادين، مناظر خيره كننده، تركيبي از فرهنگ ها – چيزهاي زيادي براي تجربه در سراسر اين قاره باورنكردني وجود دارد. در سفر با تور اروپا تك ستاره، مي‌توانيد همه آن‌ها را در سفري گسترده در سراسر قاره ببينيد.  هنگام بازديد از مكان‌هاي ديدني معروف لندن، نمونه‌برداري از بهترين شراب‌هاي پاريس، يا گم شدن در كوچه پس‌كوچه‌هاي رم، در زمان به عقب برگرديد. چه بخواهيد در سفر دريايي دانوب استراحت كنيد، چه بخواهيد كفش هاي پياده روي خود را در ايسلند بپوشيد، در تور اروپا  تورهاي لحظه آخري رز آبي چيزهاي زيادي براي ديدن وجود دارد.

جزاير بريتانيا

تور بريتانياي كبير – جزيره‌اي متشكل از انگلستان، اسكاتلند و ولز – مي‌تواند شما را به قلعه‌هاي قرون وسطايي، دهكده‌هاي جذاب، قلاب‌هاي وحشي، خرابه‌هاي باستاني و شهرهاي شلوغ ببرد. ارتفاعات و درياچه‌ها را كاوش كنيد، خرابه‌هاي باستاني را بيابيد. تور اسكاتلند همه چيز را دارد! زماني كه در بريتانيا هستيد، حتماً از بلفاست، لندندري و گذرگاه افسانه‌اي غول‌پيكر در شهرستان آنتريم، جزيره شمالي ديدن كنيد.

و چه كسي مي تواند در برابر جذابيت ايرلند مقاومت كند؟ دوبلين به‌خاطر ساختمان‌هاي تاريخي‌اش، از جمله قلعه دوبلين، كليساي جامع سنت پاتريك، كالج ترينيتي و كتاب كلز مشهور است.

اروپاي غربي

غذاهاي لذيذ، شراب، معماري زيبا، موزه‌هاي در سطح جهاني، مد بالا، مناظر خيره‌كننده – همه مواد لازم براي يك تعطيلات عالي فرانسوي! كانال‌هاي زيبا، آسياب‌هاي بادي جذاب، مزارع ديدني لاله‌ها، كلوخ‌ها و دوچرخه‌ها—سفر به هلند مانند گام برداشتن در زمان است.

از پائلا تا پنيسكولا، تاپاس تا تولدو، در تعطيلات اسپانيايي خود را در فرهنگ پر جنب و جوش شبه جزيره ايبري غوطه ور شويد.

تور اسپانيا را در مادريد – مرتفع‌ترين پايتخت اروپا – آغاز كنيد و پلازا مايور، گران ويا، پوئرتا دل سول و فواره سيبلس را ببينيد.

به پرتغال سفر كنيد و سنت آن را به عنوان يكي از قدرت‌هاي دريايي بزرگ اروپا، موسيقي گيتار فادو و شراب بندري از تاكستان‌هاي كنار دره رودخانه دورو كشف كنيد.

بيشتر در شرق، مي توانيد در تور سوئيس، هواي مطبوع كوهستاني را از پشت بام اروپا تنفس كنيد. از ماترهورن تا استانسرهورن، كوه هاي آلپ باشكوه سوئيس 60 درصد از كشور را پوشش مي دهند. و يك تور آلمان مي تواند شما را از افسانه هاي برادران گريم در جنگل سياه به زاكسن و گنجينه هاي فرهنگي درسدن به شهر باستاني كلن در رود راين ببرد.

اسكانديناوي

در تعطيلات سوئد، ميراث وايكينگ ها و مناظر خيره كننده اسكانديناوي را كشف كنيد. تعطيلات نروژ مسافران را به لذت بردن از فرصت‌هاي باورنكردني در فضاي باز، از جمله پياده‌روي، كاياك سواري، ورزش‌هاي برفي و صخره‌نوردي تشويق مي‌كند.

اروپاي جنوبي

تعطيلات ايتاليا را در شهر ابدي رم با مكان‌هاي نماديني از جمله فروم رومي، پله‌هاي اسپانيايي، فواره تروي، كولوسئوم و پانتئون آغاز كنيد. در سراسر درياي ايوني، يونان به خاطر تاريخ، جزاير غرق شده درياي اژه و مردمان خونگرم و مهمان نوازش مشهور است.

اروپاي شرقي

با سفر به بوسني و هرزگوين در شبه جزيره بالكان، از مسير پرتحرك خارج شويد. كرواسي بازديدكنندگان را به سمت آب‌هاي درياي آدرياتيك، شهرهاي قرون وسطايي و پارك‌هاي ملي زيبا جذب مي‌كند.

از ميراث تزاري گرفته تا انزواطلبي شوروي گرفته تا عرفان مدرن آن، تور روسيه شبيه هر تعطيلاتي است كه قبلاً رفته ايد. ريشه هاي فرهنگي تركيه كه تركيبي منحصر به فرد از شرق و غرب است، تقريباً از هر امپراتوري بزرگ اوراسيا سرچشمه مي گيرد.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.