جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

۱۱ كيف لپ تاپ مسافرتي، كاربردي و باب روز

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

۱۱ كيف لپ تاپ مسافرتي، كاربردي و باب روز

۱۲ بازديد
به در روزگار توسعۀ ارتباطات و اطلاعات هرگز دست‌خالي سفر نمي‌كنيم. معمولاً امكان ندارد بدون تجهيزات هوشمندمان جايي برويم و براي حمل صحيح و محافظت از لپ‌تاپ، تبلت، گوشي موبايل، گجت‌هاي كوچك و دفتر و دستكمان هيچ‌چيز بهتر از كوله پشتي لپ تاپ يا كيف و كوله مسافرتي نيست. خيلي از توريست‌هاي حرفه‌اي به ديگران توصيه مي‌كنند كه سبك و ساده سفر كنيد.
چه صورت؟ مي‌گويند كفش راحتي به پا كنيد و فقط يك كوله همراهتان ببريد. به‌عبارتي حداقلي سفر كنيد و اجازه ندهيد كه ملزومات سفر اضافه، آزادي عمل و جنب‌و‌جوشتان را سلب كنند. البته عاقلانه است كه كفش باكيفيت، راحت و استانداردي انتخاب كنيم و كيف و كولۀ همراهمان هم مرغوب، جادار و مجهز باشد. در اين مقاله به سراغ كاربردي‌ترين كيف لپ تاپ مسافرتي از بهترين‌هاي ۲۰۱۸ رفته‌ايم و مي‌خواهيم از خواصشان با شما سخن بگوييم. حتماً در مقالات جداگانه‌اي به معرفي تازه‌هاي كفش، پوشاك و ساير تجهيزات سفر نيز خواهيم پرداخت. اين نوشتار ترجمۀ مقاله‌اي است از نشريۀ اينترنتي اسمارتِر تراول، به قلم شانون مك‌مَن و به معرفي ۱۱ كيف‌ لپ‌تاپ مسافرتيِ مرغوب و باب روز پرداخته است.

كيف‌هاي لپ‌تاپ امروزه صرفاً به درد مسافران تجاري نمي‌خورند و كاربردي بيش از كيسۀ حمل پيام و كوله‌هاي پستي يافته‌اند. كيف‌هاي لپ‌تاپِ استايليش و باب‌روز، گسترۀ متنوع و قابل‌توجهي دارند. از كوله‌پشتي‌هاي ترندي تا ديزاينر تاوت بگ‌ها (كيف‌هاي دستي جادار) را مي‌توان در اين گستره گنجاند و البته بهترين انواعشان همان‌هايي هستند كه از سخت‌افزارهاي هوشمندتان مراقبت مي‌كنند و درعين‌حال بخشي از استايلتان محصوب مي‌شوند. ضمناً اگر قصد داريد در هواپيما فيلمي تماشا كنيد يا به كارهايتان برسيد بهترين اقلام همراه همين كيف‌هاي سبك مسافرتي هستند كه لپ‌تاپ و ابزارهاي الكترونيكتان را در خود گنجانده‌اند و كماكان يك‌عالمه جاي اضافه براي گنجاندن وسايل ضروري سفر دارند.

حالا به‌ترتيب اين ۱۱ كيف و كولۀ مسافرتي را با هم مرور مي‌كنيم:

۱- كوله‌پشتي لپ‌تاپ جِما پاپينز

(JEMMA Poppins Backpack Tote)

اخيراً ماه‌ها وقت صرف كرده‌ام و بالا و پايين بازار را در پي تك‌شاخ و قلندر كيف‌هاي لپ‌تاپ زير و رو كرده‌ام. دنبال كوله‌پشتيِ چرمي باب‌ روزي مي‌گشتم كه حرفه‌اي، كاربردي و جادار باشد، راحت زير پا قرار بگيرد و در مكان‌هاي شلوغ هم اين قابليت را داشته باشد كه ضربدري روي دوشت بيندازي تا بتواني راحت‌تر حركت كني. بلأخره به مقصودم رسيدم. كوله‌پشتي لپ‌تاپِ جما پاپينز با طراحي جمع و جور و بي‌نظيرش دقيقاً همان چيزي بود كه دنبالش بودم. اين كيف دوكاره به دو حالت كوله‌پشتي و كيف‌دستي قابل استفاده است و به اندازه‌اي بزرگ است كه بتوانيد لپ‌تاپ ۱۵ اينچي‌تان را در آن قرار دهيد. فكر مي‌كنم جما پاپينز با جيب‌هاي داخلي جادار و نظم‌يافته، بخش‌هاي ويژه‌اي براي قرار دادن انواع كارت، جاموبايلي مناسب و آن جاكليدي جداشدنيِ جالبش بهترين و كامل‌ترين كيف سفري است كه مي‌توانيد همراهتان ببريد. معمولاً طراحي كوله‌پشتي‌هاي سفر، پيچيده و شلوغ است. اين كيف‌ها غالباً قطعات غيرضروري و بندهاي حجيم و جداشدني دارند، اما پاپينز جوري ساخته شده كه قطعاتش بدون جداشدن از زمينۀ اصلي، تغيير شكل مي‌دهند و خواستۀ شما را تأمين مي‌كنند. حلقه‌هاي محكمِ فلزي متصل به بندهاي چرمي به كاربر اين امكان را مي‌دهند كه با يك حركت، كوله را به كيف دوشي تغيير دهد. قطعۀ طلايي رنگي هم براي تنظيم اندازۀ بند كيف درنظر گرفته شده است. طراح دو دستۀ ساده هم به بالاي كيف اضافه كرده تا حمل دستي و جابه‌جا كردن آن به راحتي صورت بگيرد.

۲- كيف لپ‌تاپ دِين داور راين

 (Dagne Dover Ryan Laptop Bag)

با انتخاب اين كيف لپ‌تاپ كه از الياف پارچه‌ايِ بسيار مرغوبي تهيه شده، تعريفتان از استاندارد كيف سفري تغيير مي‌كند. كيف لپ‌تاپ دين داور راين، طراحي شكيلي دارد و مي‌تواند مصارف رسمي و غيررسمي داشته باشد. رويۀ خارجي كيف از جنس عايق نئوپرن است و جلوۀ شيك و برازنده‌اي دارد. بخش‌هاي قابل‌توجه اين كيف از اين قرارند: روكش استوانه‌اي براي يكپارچه كردن دسته‌ها، دو محفظۀ اصلي زيپ‌دار داخلي، جيب‌هاي نظم‌دهنده، بندهاي قابل ارتجاع، جاكليدي، بند دوشي و دو دستۀ بلند و راحت براي حمل دستي.

۳- كوله‌پشتي ۱۸ ليتري برند اس‌تي‌ام

 (STM Backpack 18 L)

اين كوله‌پشتي زيبا و كيف لپ‌تاپِ جمع‌و‌جور، گل سرسبد محصولاتِ اس‌تي‌ام است. اين كيف مسافرتي، رده‌بندي جنسيتي ندارد، از محفظۀ لپ‌تاپ تسمه‌اي ۱۵ اينچي برخوردار است و دستگاهتان را از هر نوع ضربه و فشار آسيب‌رسان محافظت مي‌كند. كولۀ اس‌تي‌ام ويژگي‌هاي خوشايندي براي كاربر دارد كه از بين آن‌ها مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: خروجي كابل برق كه به شما امكان شارژ راحت و ايمنِ ابزارهاي الكترونيك را مي‌دهد، محفظه‌هايي براي AirPod و هدفون‌هاي بي‌سيم، رويۀ خارجي ضد آب و البته دستۀ مقاومي براي حمل دستي.

۴- كيف لپ‌تاپ برزنتي و ضدآب برند واسچي

 (VASCHY Water-Resistant Waxed Canvas Laptop Tote)

كيف لپ‌تاپ چرمي- برزنتيِ واسچي از بهترين كيف‌هاي لپ‌تاپ است، مقاومت بالايي در برابر رطوبت دارد و هرآنچه را كه از كيف لپ‌تاپ انتظار داريد برآورده مي‌سازد. اين كيف، متريال باكيفيتي دارد و مجهز به پوشش ضدضربه و لايۀ زيرين تقويت‌شده است. همۀ اين‌ ويژگي‌ها اين كيف را به محصول مقاومي بدل مي‌سازند كه مي‌تواند انتخاب خوبي براي مشتري باشد.كيف لپ‌تاپ برزنتي واسچي امسال با قيمت ۵۰ دلار روانۀ بازار شد و در دسترس مصرف‌كننده قرار گرفت.

۵- كيف لپ‌تاپ دلسي چاتلت

(DELSEY Chatelet Soft Air Shoulder Bag)

يكي از انواع جمع‌و‌جور كيف‌هاي لپ‌تاپ، مدل دلسي چاتلت با بند شانه‌اي نرم است كه مشخصاً براي بيزينس كلاس طراحي شده است. كيف دلسي جلوۀ زيبا و طراحي شكيلي دارد، شباهتي به كيف‌هاي لپ‌تاپ مرسوم ندارد و بااين‌حال از دو محفظۀ اختصاصي براي نگهداري ابزارهاي الكترونيك برخوردار است. ابعاد داخلي كيف 40.64 × 30.48 × 15.24 سانتي‌متر است. رويۀ ساخته‌ شده از چرم وگان، كفۀ زيرين دندانه‌دار و آستردوزي ظريف، اين كيف سفري را به محصول عالي و بادوامي مبدل ساخته‌اند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين كيف، برخورداري از كيف كوچك جداشدني براي اقلام كوچك‌تر است. ضمناً  يكي از امتيازات اين كيف مرغوب اين است كه ۱۰ سال گارانتي خدمات پس از فروش دارد.

۶- كوله‌پشتي لپ‌تاپ ۳۰ ليتري كلتي آردنت

(KELTY Ardent 30L Laptop Backpack)

كيف لپ‌تاپ خوشگل، راحت و بادوام كِلتي آردنت با گنجايش ۳۰ ليتر، در ۵ رنگ متفاوت به بازار عرضه شده است. اين كولۀ زيبا در پنل پشتي‌اش، محفظه‌اي براي نگهداري لپ‌تاپ ۱۵ اينچي دارد. ضمناً در اين قسمت، محفظه‌اي براي نگهداري پاسپورت و مدارك محرمانه در نظرگرفته شده و بخشي هم براي قرار دادن تبلت دارد. محفظۀ اصلي كيف آن‌قدر بزرگ و درندشت است كه مي‌توانيد لباس و خرت‌ و پرت‌هاي ديگر را مجزا از بخش وسايل الكترونيك در آن بگنجانيد. محفظۀ جلويي كيف كوچك‌تر است و يك‌عالمه جيب نظم‌دهنده براي حفاظت از اكسسوري‌هاي كوچك مثل تلفن همراه، عينك آفتابي و داروهايتان دارد. كيف راحت و جادار كلتي آردنت انتخاب خوبي براي پياده‌روي يا سفرهاي هوايي است و در مقام كيف مسافرتي از ظرفيت‌هاي بالايي برخوردار است.

۷- كوله‌پشتي دايپربگِ برند توالو ليتل

(TWELVElittle Uni....... Courage Backpack Diaper 

كوله‌پشتي دايپربگِ برند توالو ليتل انتخاب مناسبي است براي شما پدر و مادرهاي نازنين كه پرمشغله‌ايد و به تازگي صاحب فرزند شده‌ايد. اين كيفِ دوكاربردي هم ساك بچه است هم كيف لپ‌تاپ. زنانه و مردانه ندارد و براي هر دو جنس قابل استفاده است. دايپربگ، پنلي مخفي براي تعويض پوشك دارد و از جيب‌هاي نظم‌يافته براي نگهداري بطري‌ شير، پوشك، دستمال مرطوب و ملزومات كودك برخوردار است. درمجموع اين كوله‌پشتي بيشتر به ساك ملزومات كودك مي‌ماند و البته مي‌توان آن را به‌ مثابۀ كيف لپ‌تاپي مبتكرانه و باب روز هم در نظر گرفت. محفظۀ پددار اين كيف هيجان‌انگيز براي نگهداري لپ‌تاپ و آي‌پد ۱۴ اينچ مناسب است. به‌علاوه پوشش بيروني آن تركيبي از نايلون ضدآب و چرم است كه شمايلي كاربردي و درعين‌حال مرغوب و به‌دردبخور به اين محصول مي‌بخشد.

۸- كوله‌پشتي لپ‌تاپ اوسپري آركان

(Osprey Arcane Large Day Pack)

كوله‌پشتي جادار و سبك اوسپري آركان، حكم يابوي باربرتان را دارد كه در سفر هوايي يا رفت‌و‌آمد به محل كار با شما مي‌آيد. اين كولۀ عالي و به‌دردبخور از محفظه‌اي اختصاصي براي حفاظت از لپ‌تاپ ۱۵ اينچي برخوردار است. پنل نرمِ پشتي كيف، مصارف بسياري دارد و در بندها هم محفظه‌هايي پنهان براي نگهداري از اقلام كوچك، كارت‌هاي مسافرتي و وسايل ارزشمند در نظرگرفته شده است.

۹- كيف لپ‌تاپ بلا از برند لوكس اند نيكس

(Lux and Nyx Bella Laptop B

اگر قصد داريد با خريد كيف سفر كمي ولخرجي كنيد، لااقل چيزي را انتخاب كنيد كه مصارف متنوعي داشته باشد؛ يعني به درد كار، باشگاه، مسافرت و مهماني‌هاي خودماني هم بخورد. بلا از برند لوكس اند نيكس همين اعجوبۀ پركاربردي است كه دنبالش هستيد. اين كيف شكيل از محفظۀ نگهداري كفش، بخش محافظت از لپ‌تاپ و بندهاي شانه‌اي خيلي راحت برخوردار است. بلاي زيبا محفظه‌اي براي نگهداري از تبلت ۱۳ اينچي دارد و حاوي فضاهاي مناسب براي محافظت از قدري لباس، يك جفت كفش، يك بطري آب و حتي تشك يوگا يا تري‌پاد دوربينتان است.

۱۰- كوله‌پشتي لپ‌تاپ فالريون كانكن

(Fjallraven Kanken)

حتي اگر تابه‌حال نام فالريون به گوشتان نخورده باشد، به احتمال زياد، ساز و برگ تبليغاتيِ اين كوله‌پشتي‌ استاندارد و باب روز سوئدي را در فرودگاه ديده‌ايد. محفظۀ اصلي كوله‌پشتي فالريون كانكن، اين محصول را به كيف سفري و همراه شخصيِ ايده‌آلي مبدل مي‌كند. مي‌توانيد لپ‌تاپ ۱۵ اينچي‌ و خرت‌و‌پرت‌هاي شخصي را در اين كوله بگنجانيد. اشلي روسي، يكي از گردشگران حرفه‌اي در بارۀ اين كيف سفري مي‌گويد:” اين كوله براي گنجاندن لپ‌تاپ و همۀ ملزومات سفر براي پرواز كوتاه يا طولاني فوق‌العاده است؛ ضمن آن‌كه در سفرهاي زميني و پياده‌روي هم عملكرد خيلي خوبي دارد.”

۱۱-كوله‌پشتي لپ‌تاپ جنيوس‌پك

(GeniusPack Commuter Backpack)

كيف محبوب من براي پروازهاي كاري و تجاري، همين جنيوس‌پكِ عالي و كاربردي است كه به راحتي زيرصندلي هواپيما قرار مي‌گيرد. اين كولۀ بي‌نظير از دو محفظۀ اصلي و بخش مجزايي براي ابزارهاي الكترونيك برخوردار است و مي‌تواند لپ‌تاپ‌هاي بزرگ‌تر (مثل لپ‌تاپ ۱۶ اينچي من) و بيشتر تبلت‌ها (مثلاً تبلت ۱۰ اينچي من) را در پنل فشرده و محافظش بگنجاند. وقتي مخزن بار بالاي سرتان گنجايش محدودي دارد و هربار كلي دردسر براي چپاندن كيف همراهتان مي‌كشيد، به ارزش اين كولۀ سفريِ شيك و به‌دردبخور پي مي‌بريد كه به راحتي زير صندلي يا جلوي پا قرار مي‌گيرد و براي سفر گزينۀ بسيار مناسبي است.

به اين ترتيب به پايان اين مقاله مي‌رسيم. در اين مقاله ۱۱ كيف سفري مرغوب و كاربردي را به شما معرفي كرديم. اين كيف‌ها در زمرۀ بهترين‌هاي سال ۲۰۱۸ هستند و بدون شك محصولات باارزشي محسوب مي‌شوند. برايمان بنويسيد كه معمولاً چگونه سفر مي‌كنيد و انتظارتان از كيف و كولۀ مسافرتي چيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.