شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

راهنماي انتخاب كيف روزمره مناسب

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

راهنماي انتخاب كيف روزمره مناسب

۲۱ بازديد

كيف يكي از آيتم‌هاي ضروري كمد لباس‌ و اكسسوري شماست. اما بايد در نظر داشته باشيد كه هر نوع كيفي براي يك جاي خاصي مناسب است و شما نمي‌توانيد كيف محل‌كار را براي مهماني يا كيف مهماني را براي باشگاه استفاده كنيد. در اين مطلب ما به سراغ كيف هاي كاربردي مي‌رويم كه براي محل‌كار يا دانشگاه مناسب و كاربردي هستند، پس با ما همراه شويد.

كيف هاي كاربردي

كيف با دسته‌اي شبيه سنگ مرمر

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه از كوله‌پشتي خوشتان نمي‌آيد و با آن احساس راحتي نمي‌كنيد، پيشنهاد ما استفاده از يك كيف بزرگ با دسته‌ مرمري است. افرادي كه براي سركار يا دانشگاه، تمايلي به داشتن استايل‌هاي اسپرت يا كژوال ندارند و علاقه‌مند هستند كه شيك و رسمي به‌ نظر آيند، يك كيف با چنين مشخصاتي تهيه كنند. اگر در رنگ‌هاي پاستلي مانند صورتي، نعنايي، هلويي يا ليمويي باشد، جلوه‌ بهتري خواهد داشت و در استايل شما مي‌درخشد. اين كيف هاي كاربردي براي حمل وسايل مورد‌نظر شما در محل‌كار هم جاي كافي دارند.

كيف بزرگ

كيف‌ دستي خردلي

براي افرادي كه استايل كلاسيك دارند، اين كيف دستي خردلي رنگ را كه بند بلند دارد، پيشنهاد مي‌كنيم. از مزاياي داشتن بند بلند براي كيف هاي م بزرگ محل‌كار اين است كه در صورت سنگين‌بودن وسايل داخل آن، مي‌توان آن را به شكل يك طرفه انداخت تا تحمل وزن سنگين آن، آسان‌تر شود. يكي ديگر از مزاياي اين كيف داشتن زيپ است كه باعث مي‌شود لوازم شما در كيف محفوظ باشد. رنگ‌هايي كه در كيف و جزئياتش به‌كار رفته است، براي يك استايل كلاسيك و حتي تا حدودي رترو مي‌تواند مناسب باشد.

كيف‌هاي بزرگ

كوله‌پشتي چرم قهوه‌اي

كوله‌پشتي‌ها فقط براي مدرسه نيستند! شما مي‌توانيد براي محل‌كار يا دانشگاه به‌راحتي از آنها استفاده كنيد. اين كوله‌پشتي قهوه‌اي كلاسيك به‌گونه‌اي است كه با آيتم‌هاي استايل‌هاي كلاسيك، شيك، رسمي و حتي مينيمال هم سازگاري و هماهنگي بسيار دارد. اين كوله‌پشتي ظاهري ساده دارد و حلقه‌اي فلزي در قسمت جلويي آن به شكل تزئيني تعبيه شده است.

كيف هاي كاربردي چرمي

كيف اسپرت لپ‌تاپ

اگر در محل‌كار يا دانشگاه لپ‌تاپ با خود حمل مي‌كنيد، يك كيف اسپرت شبيه به اين كيفي كه در عكس مي‌بينيد، براي شما مناسب است. شما با استايل كژوال يا حتي اسپرت براي دانشگاه مي‌توانيد از اين كيف استفاده كنيد. يكي از مزيت‌هاي اين كيف داشتن بند بلندي هست كه مي‌توانيد به شكل كج و يك طرفه روي دوش خود آويزان كنيد. معمولا در كيف‌هايي با اين شكل و شمايل كه داخل آن جاي لپ‌تاپ دارد، جا و زيپ‌هاي ديگري براي وسايل ديگر شما هم تعبيه شده است.

كيف هاي كاربردي

كوله‌پشتي چرمي

كوله‌پشتي‌ها بسيار دوست‌داشتني و راحت هستند؛ به‌خصوص براي حمل وسايل شما به‌طور روزانه و اگر كه محتويات درون كيف شما سنگين باشد كه ديگر حتما كوله‌پشتي پيشنهاد خوبي است. يك كوله‌پشتي چرمي با سايز متوسط با توجه به رنگ انتخابي مي‌تواند براي استايل‌هاي مختلفي استفاده شود، به‌عنوان مثال ويمسيكال، شيك، كژوال يا حتي مينيمال و كلاسيك. يكي از مزيت‌هاي اين كوله‌پشتي جيب بزرگي مي‌باشد كه در قسمت جلوي آن طراحي شده كه براي اشيا ريز شما مانند كليد، سوييچ، رژ‌لب و… مناسب است.

كوله پشتي

كيف‌هاي خريد چرمي

اگر اين كيف‌ها را كيف‌ خريد مي‌ناميم، فقط به‌خاطر شكل ظاهري آنهاست كه درست مانند كيف‌هاي خريد طراحي شده است. اين كيف مستطيلي شكل با جنس چرم و به رنگ آبي روشن براي يك روزي كه به جلسه‌ كاري خيلي مهمي مي‌رويد يا در دانشگاه ارائه و كنفرانس مهمي داريد، مي‌تواند مناسب و كاربردي باشد. از اين جهت كه در عين داشتن زيبايي ظاهري بسيار رسمي است و تمام وسايل شما مانند كاغذ‌هاي مربوط به جلسه يا ارائه، خودكار، آيپد و… در آن جا مي‌شود.

كيف آبي خريد

كيف كلاسيك سركار

معمولا كيف‌هايي كه به‌عنوان كيف سركار يا مناسب محل كار استفاده مي‌شوند، به شكل عكسي هستند كه مشاهده مي‌كنيد و در واقع از نظر فرم كلي و ابعاد، چنين شكلي دارند. در اين كيف‌ها وسايل و لوازم مورد‌نظر براي محل‌كار به‌طور كامل جا مي‌شود و به‌دليل قوي‌بودن دسته‌ اين كيف و اندازه‌ مناسبش، حمل آن آسان است. هر چقدر اين كيف‌ها را در رنگ‌هاي ساده‌‌تري بخريد، بهتر مي‌توانيد با استايل‌هاي مختلف خود ست و هماهنگ كنيد.

كيفي براي محل‌كار و ترندي

اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه پيرو ترند‌هاي دنياي مد و فشن هستيد و آنها را تا جايي كه بتوانيد دنبال مي‌كنيد، يك كيف با سايز متوسط يا بزرگ كه با پارچه‌ پترن‌دار پلنگي طراحي و توليد شده است، مي‌تواند براي ترند‌هاي بهار و تابستان امسال مناسب باشد. در عين حال اين كيف ترندي را براي محل‌كار هم مي‌توانيد استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه خوش‌استايل به‌ نظر خواهيد آمد.

كيف پلنگي

كيف كراس‌بادي با طراحي خاص

حتما نبايد كيف‌هاي محل‌كار يا دانشگاه در سايز بزرگ باشند. گاهي وقت‌ها هم مي‌توانيد از كيف‌هاي كراس‌بادي كوچك استفاده كنيد. در بعضي مواقع تنها وسايلي كه شما نياز داريد با خود حمل كنيد، خودكار‌ها و دفترچه‌ يادداشت، كيف پول و تلفن همراهتان است و اين نوع كيف‌ها در اين مواقع كاربردي هستند. كيفي كه در عكس زير مشاهده مي‌كنيد، از نظر طراحي بسيار خاص است و نوع دوخت جالبي دارد و براي استايل‌هاي شيك و كلاسيك يا حتي تا حدودي رترو هم جذاب است.

كيفي مناسب همه‌جا

خيلي از شما دوستان عزيز مسير روزانه‌تان براي رسيدن به دانشگاه يا محل‌كار با فاصله‌اي بسيار زياد است و مجبور هستيد كه وسايل زيادي به‌همراه داشته باشيد، پس اين نوع كيف هاي كاربردي دقيقا مناسب شماست. اين كيف كمي شبيه به ساك‌هاي مسافرتي است يا كيف‌هاي اسپرت ورزشي، جنس چرم مصنوعي صورتي پاستلي اين كيف، استايل خاص و شيكي را به اين كيف ‌داده‌است. اين كيف از نظر ظرفيت و داشتن جاي كافي براي وسايل شما گزينه‌ بسيار مناسب و كاربردي‌اي مي‌تواند باشد.

كيفي راحت و جادار

اگر دنبال كيفي هستيد كه از نظر جنس سخت و سفت نباشد كه در طول روز به‌راحتي بتوانيد در هر جايي آن را به مدت طولاني حمل كنيد، اين كيف قطعا براي شما گزينه‌اي مناسب و ضروري‌ است. اين كيف از جنس چرم است و طراحي بسيار راحت و جنس بسيار نرمي دارد و دسته‌ كيف به‌راحتي روي شانه‌هاي شما قرار مي‌گيرد. از نظر جاي مناسب و به‌اندازه براي وسايل شما هم خيالتان راحت باشد، اين كيف هاي كاربردي به اندازه‌ كافي براي تمام وسايل و لوازم مورد‌نظرتان جا دارد. پيشنهاد مي‌شود اين كيف را با رنگ‌هاي تيره مانند مشكي، خاكستري، زرشكي، قهوه‌اي يا حتي سرمه‌اي تهيه كنيد تا بتوانيد با آيتم‌هاي مختلف و رنگ‌هاي ديگر آن را ست و هماهنگ سازيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.