شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

استخراج ارز ديجيتال با كامپيوتر چگونه انجام ميشود ؟

۱۶ بازديد

استخراج ارز ديجيتال با كامپيوتر

 

استخراج ارز ديجيتال با كامپيوتر

 

اين نرم افزارها به شما گزارشي كامل از درآمدتان ارائه مي‌كنند، بسياري از آن ها اين كار را به صورت خودكار انجام مي‌دهند و نيازي به ثبت درخواست از جانب شما نيست، پس نيازي به داشتن تخصص ويژه اي در اين رابطه وجود ندارد؛ در اين مقاله ۲۷ عدد از بهترين نرم افزار استخراج بيت كوين را كه در سال ۲۰۲۱ كاربران از آن ها بيشتر از بقيه استفاده كرده اند را معرفي مي‌كنيم؛ اما در ابتدا لازم است در رابطه با نحوه كار نرم افزار و استخراج بيت كوين اطلاعاتي را توضيح دهيم.

استخراج بيت كوين چگونه انجام مي‌شود؟

به فرايندي كه آخرين بيت كوين‌هاي ساخته شده را وارد گردش و بازار كريپتوكارنسي مي‌كند استخراج بيت كوين گفته مي‌شود، براي استخراج اين رمزارز شما بدون نياز به داشتن سرمايه زيادي مي‌توانيد به كسب درآمد از بازارهاي مالي ارزهاي ديجيتال بپردازيد و درآمد معقولي را براي خود رقم بزنيد

چگونه در خانه هم بيت كوين استخراج كنيم؟

يكي از خوبي‌هاي استخراج رمز ارزها  و استخراج ارز ديجيتال با كامپيوتر اين است كه شما در هر مكاني كه هستيد، مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد؛ استخراج بيت كوين كمي پيچيده است پس بايد آگاهي لازم را براي شروع اين كار داشته باشيد زيرا بايد نرم افزارهايي را بر روي كامپيوتر يا لپ تاپ خود نصب و با آن كار كنيد؛ توجه داشته باشيد كه براي اين كار نياز به سخت افزار مناسب داريد، زيرا ممكن است تمام زحمات شما هدر رود. 

بيت كوين هم اكنون محبوب ترين رمز ديجيتال جهان است، اين محبوبيت باعث شده تا رقابت بر سر استخراج آن هم بسيار زياد باشد. به همين علت به عنوان يك ماينر اگر قصد اين كار را داريد بايد با تجهيزات مناسب و آگاهي كافي اقدام كنيد.

مهم ترين چيزي كه لازم است قبل از شروع اين كار بدانيد اين است كه، استخراج بيت كوين به به انرژي و برق زيادي نياز دارد و انجام اين كار هزينه قبض برق شما را افزايش مي‌دهد؛ حال كه اصول اين كار را براي شما توضيح داديم به معرفي بهترين نرم افزارهاي استخراج بيت كوين در سال ۲۰۲۱ كه از سمت كاربران بيشترين ميزان محبوبيت را داشته اند، مي‌پردازيم؛ در اين ليست هم نرم افزارهاي رايگان و هم نرم افزارهاي پولي (پرميوم) وجود دارد.

كريپتكس Kryptex

 نرم افزار Kryptex يكي از بهترين هاي حوزه رمزارزهاست؛ شما به كمك كرپتكس مي‌توانيد ارزهاي ديجيتال مختلفي را استخراج كنيد؛ يكي از مزيت هاي اين نرم افزار قابليت امكان پرداخت با دلار يا بيت كوين است، براي استفاده از اين برنامه نيازي نيست حتما و در همه ساعات كنار سيستم خود باشيد، در صورت روشن بودن كامپيوتر، حتي در اوقات فراغت تان هم نرم افزار به كار خود ادامه مي‌دهد؛ فقط دقت داشته بايد كه ويندوز سيستم شما بايد ويندوز ۱۰ باشد.

ويژگي هاي كريپتكس

  •  نصب و تنظيم راحت نرم افزار
  •  رابط كاربري ساده 
  • شروع خودكار با روشن شدن كامپيوتر
  • پشتيباني از زبان هاي انگليسي، اسپانيايي، پرتغالي و…
  • با استفاده از نرم افزار كريپتكس مي‌توان در ماه بين ۳۰ تا ۷۰ دلار درآمد كسب كرد

نرم افزار BeMine

اين نرم افزار در سال ۲۰۱۸ طراحي و در دسترس عموم جهت استخراج بيت كوين قرار گرفت؛ جالب است بدانيد كه ماينرهاي ساكن در سيبري، قزاقستان، روسيه، ايركوتسك و آلمان از اين برنامه استفاده مي‌كنند.

نرم افزار استخراج بيت كوين اي‌كاس ECOS

اين برنامه اولين بار در سال ۲۰۱۷ توسط قرارد دولت ارمنستان با صاحبين اين نرم افزار شروع به كار كرد؛ نرم افزار ECOS اولين برنامه استخراج بيت كوين است كه به صورت قانوني در اين كشور شروع به فعاليت كرد و هم اكنون بيش از ۵۰۰۰۰ كاربر در سراسر جهان دارد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.