شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تور گردشگري مادريد 1401 در آژانس رز آبي

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

تور گردشگري مادريد 1401 در آژانس رز آبي

۲۵ بازديد

تور گردشگري مادريد 1401

 

تور گردشگري مادريد 1401

 

شهر مادريد يكي از ديدني ترين و زيباترين شهرهاي كشور اسپانيا مي باشد كه با داشتن جاذبه هاي بي نظير و شگفت انگيز خود توانسته است توجه بسياري از گردشگران و مسافران را از كشورهاي مختلف به سوي خود جلب كند. از زيباترين جاذبه هاي اين شهر مي توان به ميدان سايبليس و موزه رينا سوفيا اشاره نمود.

توجه داشته باشيد شما مي توانيد با هزينه هاي بسيار مناسب و معقولي بهترين غذاهاي اين شهر را در شيك ترين رستوران ها ميل نماييد. آب و هواي شهر مادريد نيز مديترانه اي است و با توجه به نزديكي درياي مديترانه بهترين مقصد براي تفريحات تابستاني مي باشد. بهترين زمان براي سفر به اين شهر نيز فصل بهار و پاييز مي باشد چرا كه در اين فصل ها، شرايط اقليمي اين شهر بسيار مساعد و قابل تحمل خواهد بود.

ز مهمترين نكات مورد توجه در هنگام سفر به شهر مادريد نيز مي توان به پيروي از تمام قوانين و مقررات حاكم بر اين شهر اشاره نمود كه تمام توريست ها بايستي از قوانين پيروي داشته باشند.

مادريد

شهر مادريد از مشهورترين شهرهاي اروپايي و كشور اسپانيا و  مي باشد كه با داشتن زيباترين مناظر ساحلي و ساختمان هاي قديمي خود توانسته است توجه بسياري از گردشگران و توريست ها را به سوي خود جلب كند. اين شهر به داشتن شب هاي زنده و تيم فوتبال موفق خود معروف مي باشد كه همين امر نيز سبب شده است تا بسياري از افراد با نام اين شهر آشنا باشند و علاقه مند به بازديد از اين شهر باشند.

مادريد علاوه بر آنكه يكي از ديدني ترين شهرهاي كشور اسپانيا است، در عين حال نيز پايتخت اين كشور به شمار مي رود و حدود دو ساعت و نيم از نظر زماني با تهران فاصله دارد. اين شهر داراي يكي از مدرن ترين و مجهزترين فرودگاه هاي اروپايي مي باشد كه در 12 كيلومتري اين شهر واقع شده است و مردم آن نيز به زبان اسپانيايي صحبت مي كنند.

در ادامه مقاله سعي بر آن داريم تا اطلاعات بيشتري را در مورد آب و هوا، شكم گردي و جاذبه هاي شهر مادريد ارائه دهيم تا علاقه مندان بتوانند با استفاده از اين اطلاعات، سفر به يادماندني را تجربه كنند.

آب و هواي شهر مادريد

يكي از مهمترين موضوعاتي كه براي گردشگران و توريست هادر  تور گردشگري مادريد 1401 به وجود مي آيد اطلاع داشتن از وضعيت آب و هواي اين شهر است به طوري كه بتوانند با برنامه ريزي دقيقي اقدام به سفري به يادماندني خود كنند. توجه داشته باشيد كه آب و هواي اين شهر در هر چهار فصل به شكل كامل متفاوت است و گردشگران مي توانند هر چهار فصل را در اين شهر تجربه كنند.

گرمترين دما در فصل تابستان در حدود 40 درجه سانتيگراد و سردترين هوا نيز در حدود 6 درجه سانتي گراد خواهد بود. بارش باران در اين شهر نيز در ماه هاي فروردين و ارديبهشت خواهد بود و پاييز در اين شهر نيز بسيار رويايي مي باشد.

شكم گردي در شهر مادريد

هزينه هاي خورد و خوراك در شهر مادريد بسيار مناسب و ارزان است به طوري كه گردشگران مي توانند با هزينه هاي بسيار مناسب بهترين و لذيذترين غذاي مورد نظر خود را ميل كنند. از معروف ترين غذاهاي اين شهر مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  •  املت اسپانيايي: لذيذترين املت را مي توان در كشور اسپانيا خورد كه بهترين نوع آن در شهر مادريد تهيه و آماده مي شود. در تهيه اين املت از اسفناج و پنير نيز استفاده مي شود كه طعم بسيار لذيذي را به املت سيب زميني مي بخشد.
  • پاتاتاس براواس: يكي از پرطرفدارين و بهترين غذاهاي شهر مادريد مي باشد كه از سس بسيار تند و سيب زميني تهيه شده است. اين غذا در بسياري از رستوران هاي مادريد سرو مي شود و قيمت بسيار مناسبي نيز دارد.
  • چوروس: يكي از شيريني هاي معروف اين شهر است كه شباهت بسيار زيادي به باميه ايراني ها دارد و در ميان مردم محلي مادريد از طرفدار بسيار بالايي برخوردار است

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.