شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تور اروپا 1400 در تور مسافرتي رز آبي

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

تور اروپا 1400 در تور مسافرتي رز آبي

۱۷ بازديد

تور مسافرتي رز آبي و سفر به اروپا 


سفر به كشورهاي قاره سبز مثل اسپانيا، ايتاليا، فرانسه و ... آرزويي است كه هركسي دارد تا يك بار هم كه شده آن را تجربه كند. رزرو  تور اروپا رز آبي مقدمه اي براي لذت از تماشاي كليساهاي باشكوه همچون ساگرادا فاميليا، هيجان در سواحل درياي مديترانه، آرامش طبيعت شگفت انگيز ايرلند و آلمان و بازديد از بناهاي تاريخي و زيبا چون برج بيگ بن لندن، كولوسئوم رم، پلازا د مايور مادريد، دروازه برلين و ... است. 

 

قاره اروپا با دارا بودن حدوداً 10 كيلومتر مربع در قسمت شمال غربي قاره اوراسيا در همسايگي قاره آسيا قرار گرفته است. رشته كوه اورال با دارا بودن تقريباً 2498 كيلومتر مرز بين قاره آسيا و اروپا است. قاره اروپا به دليل قرارگيري در نيمكره شمالي زمين داراي آب و هوايي معتدل است كه به همين دليل به قاره اروپا قاره سبز نيز گفته مي شود. اگرچه اروپا پس از قاره اقيانوسيه دومين قاره كوچك جهان از نظر مساحت است اما داراي جمعيتي بالغ بر 730 ميليون نفر مي باشد كه درواقع 11% جمعيت جهان را شامل مي شود. قاره اروپا شهرها و جزاير تاريخي بسيار مهمي مانند بريتانيا، رم، پاريس، لندن، بوداپست و ... را در خود جاي داده است. قاره اروپا با دارا بودن شهرهاي زيبا و تاريخي مانند بارسلون، آمستردام، ونيز، رم، پاريس، زوريخ، بروكسل، فلورانس، وين و ... داراي تعداد بيشماري از اماكن گردشگري و تاريخي مي باشد و مردم اقصي نقاط دنيا را مجاب به بازديد و گردش و گذراندن تعطيلات خود در شهرهاي بسيار زيبا و ديدني خود مي كند. قاره اروپا تركيبي از انواع جاذبه هاي گردشگري را دارد و از اين جهت، سفر به شهرهاي اروپايي براي انواع سليقه ها، لذت بخش خواهد بود. اگر اين قاره را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب كنيد قطعا سفري سرشار از لذت و خاطره هاي خوب را همراه با تور اروپا آژانس الفباي سفر تجربه خواهيد كرد.

قيمت تور اروپا در تور مسافرتي رز آبي

همانطور كه ميدانيد قيمت تور اروپا در تور مسافرتي رز آبي براساس قيمت بليط هواپيماي پرواز ايراني (قشم اير،ايران اير و ماهان) و پرواز خارجي به مقصد شهرهاي پاريس، زوريخ، لوسرن، لوگانو، آمستردام، زندام، بروكسل، فلورانس، رم، ونيز، ميلان، وين، برسلون و قيمت هتل رزرو شده در مقاصد مورد نظر در اروپا متفاوت و متغيير است. علاوه بر اين دو فاكتور كه تاثير زيادي در قيمت تور ويژه تابستان اروپا دارند، تعداد روزهاي مدت تور و فصلي كه در آن به اروپا سفر ميكنيد نيز ميتوانند نرخ تور اروپا را دستخوش تغييرات كنند. به ياد داشته باشيد هميشه ارزانترين قيمت تور نميتواند دليل بر بهتر بودن تور باشد، برخي با ارائه تور ارزان تر و بي كيفيت فقط باعث هدر رفت سرمايه و زمان گردشگران ميشوند.

 

شهرهاي پرطرفدار تور اروپا

 آمستردام جايي كه خيابان هاي سنگ فرش و آجري در اطراف كانالهاي دوست داشتني بافته شده است. آمستردام داراي صحنه هنري و موسيقي پر جنب و جوش است و مردم محلي دوستانه مايلند به شما كمك كنند. مطمئن شويد كه از مركز به كافه هاي Jordaan و Oost با كافه هاي شگفت انگيز آنها در فضاي باز برويد

 بارسلونا شهري است كه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته كار مي كند و مي تواند عنوان نيويورك اروپا را براي عنوان 'شهري كه هرگز نمي خوابد' از آن خود كند. تعلاوه بر صحنه غذا و زندگي شبانه ، يك ساحل فوق العاده ، معماري گائودي و تاريخچه اي وجود دارد كه به دوران روم برمي گردد.

 برلين زيبا و شيك مقصدي پرانرژي است. اين شهر يكي از مقرون به صرفه ترين پايتخت هاي اروپا است كه داراي موسيقي و هنر پر جنب و جوش و جنبش غذاي فزاينده است. يك تن غذاي ارزان قيمت خاورميانه وجود دارد. موزه تاريخ را حتما ببينيد - اين موزه يكي از بهترين موزه هاي جهان است

 رم اين شهر پر رونق تاريخي داراي غذاهاي شگفت انگيز و شب زنده داري است. علاوه بر اين ، با خيابان هاي كوچك و كوچكش كه مي توانيد در آن ها سرگردان شويد. رم روياي علاقه مندان به تاريخ است. از منطقه تراستوره ديدن كنيد تا از رم 'محلي' و بارهاي خنك لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.