شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با تور برزيل آژانس رز آبي

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

آشنايي با تور برزيل آژانس رز آبي

۳۱ بازديد

 

 

آژانس رز آبي و سفر گردشگري به برزيل 

 

آژانس رز آبي

تور برزيل يكي از بهترين مكان ها براي سفر به مناطق ساحلي است. برزيل ، كشور بزرگ و پرجمعيت آمريكاي جنوبي است كه در امتداد حوضه آمازون قرار دارد و در شمال با تاكستان و از جنوب غربي نيز با آبشار ايگواسو مي باشد.كشور برزيل پنجمين كشور بزرگ جهان و همچنين بزرگترين صادر كننده قهوه در جهان مي باشد . اختلاف ساعت برزيليا با تهران حدود پنج ساعت و نيم عقبتر مي باشد.كشور برزيل دومين كشور از نظرتعداد فرودگاه در جهان است.
بهترين و راحت ترين و در عين حال مقرون به صرفه ترين وسيله براي حمل و نقل بين شهري و گشت و گذار اتوبوس مي باشد.
ريودوژانيرو ،به خاطر سواحل عظيم "كاپاكانا"و "ايپانما"، جشنواره كارناوال ، لباس هاي طلايي و موسيقي و رقص "سامبا" بسيار مشهور است كه گردشگران در 
تور برزيل، با اين نوع عجايب برخورد مي كنند.
وضعيت آب وهواي برزيل ۵ نوع مي باشد گرمسيري در مركز برزيل ، كوهستاني و نيمه خشك،در شمال شرقي ، استوايي در شمال و معتدل در جنوب مي باشد.

تور برزيل  آژانس رز آبي 

برزيل بزرگترين كشور و پر جمعيت ترين كشور در آمريكاي جنوبي است ، پايتخت برزيل برزيليا نام دارد. زبان رسمي مردم كشور برزيل پرتغالي است. اين كشور با توجه به وسعتي كه دارد، با كشور هاي زيادي همسايگي دارد ، اين كشور با اروگوئه ، آرژانتين ، پاراگوئه ، بوليوي ، پرو ، كلمبيا ، ونزوئلا ، گويان ، سورينام و گويان فرانسه هم مرز است. اين كشور داراي زمين هاي كشاورزي وسيع و جنگل هاي استوايي فراواني است. از شهرهاي بزرگ و معرروف برزيل ، ريو كه پنجمين شهر بزرگ بزرگ جهان نيز مي باشد . شهر برزيليا كه پايتخت و ونام اين شهر در ميراث جهاني يونسكو برگزيده شده است. شهر ديگري كه در جنوب برزيل قرار دارد فلورياپليس كه شهري براي تجربه موج سواري و آفتاب گرفتن و در كل ورزش هاي آبي مي باشد.
شهر مجمع الجزاير  آتشفشاني و در واقع اولين پارك دريايي برزيل فرناندو دي نوروها كه در ليست ميراث يونسكو ثبت شده است. در اين جزيره در آن واحد فقط اجازه ورود ۴۲۰ نفر به جزيره را دارند و همين امر باعث گراني اين جزيره به نسبت جزاير ديگر برزيل دارد و محل رفت و آمد  سليبريتي ها تبديل شده است . 

 

شهر پانتال در غرب برزيل مي باشد بزرگترين تالاب هاي دنيا در اين شهر قرار دارد و حدود ۱۱ هزار گونه كمياب در اين تالاب ها زندگي مي كند.
از معروف ترين جاذبه ها ي برزيل پارك ملي آمازون كه ۵۰ درصد تنوع زيستي در اين جنگل قرار دارد و حدود ۸ درصد از مساحت زمين را به خود اختصاص داده است و حدود ۴۰ درصد برزيل را جنگل هاي آمازون  را در برگرفته است. 

جاذبه هاي گردشگري برزيل در تور برزيل آژانس رز آبي

برزيل از جاذبه هاي فراواني برخوردار است، شما ميتوانيد از اين جاذبه ها در تور برزيل آژانس رز آبي  بازديد كنيد:

 

مجسمه مسيح نجات دهنده

اين مجسمه كه در شهر ريودوژانيرو قرار دارد ارتفاع آن ۴۰ متر است، و بالاي كوه كوركووادو قرار دارد ، اين مجسمه كه نماد عشق حضرت مسيح به مردم قرار گرفته ، اين مجسمه در سال ۱۹۲۶ بنا گرديد و ارتفاع آن ۷۱۰ متراز سطح دريا است. در سال ۲۰۰۷ اين مجسمه در ليست ۷ عجايب جهان قرار دارد.مجسمه مسيح  نجات دهنده كه بزرگترين مجسمه دكوآرت در جهان مي باشد ، اين مجسمه تصوير مسيح بصورت تمام قد ايستاده و دستانش را به نشانه در آغوش گرتن تمامي مردم دنيا باز مي باشد.ايده اين مجسمه در سال ۱۸۵۰ توسط يك كشيش كاتوليك مطرح شد و ۱۱ سال ساخت اين مجسمه طول كشيد.
اين تنديس ، نمادي از برزيل و شهر ريو مي باشد.

رودخانه آمازون

اين رودخانه با طول ۶۴۰۰ كيلومتر دومين رودخانه طولاني جهان است، ولي اولين رودخانه حجيم در جهان به شمار مي رود. تا به امروز بيش از ۳۰۰۰ نوع ماهي در اين رودخانه كشف شده ، و هنوز هم گونه هاي جديدي در حال كشف شدن هستند ، اين رود بزرگ در ميان جنگل هاي آمازون قرار دارد، و در طول سال داراي آب و هواي بسيار گرمي است، اين مكان رطوبت بالايي نيز دارد، و بارندگي هاي سنگيني نيز در طول سال در اين مكان را شاهد هستيم.

 

 كارناوال ريو

كارناوال برزيل مشهورترين فستيوال در برزيل و جهان مي باشد، سالانه بيش از پانصد هزار نفر خارجي در اين كارناوال شركت مي كنند. اين كارناوال در ماه فوريه و بين تاريخ هاي ۲۰ الي ۲۵ بهمن ماه در شهر هاي مختلف برزيل برگزار مي شود، به نظر كاتوليك ها اين كارناوال خداحافظي با تمامي ناپاكي ها و بدهي ها است ، در اين كارناوال افراد به رقص سامبا و نمايش در خيابان ها مي پردازند.

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.