شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سفر تور اروپا تابستان با رز آبي

جديدترين مقالات در سطح اينترنت

سفر تور اروپا تابستان با رز آبي

۲۳ بازديد

 

 آشنايي با تور اروپا تابستان 

تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

اگر تجربه سفر به كشورهاي اروپائي را داريد، شايد مشكل زيادي براي اخذ ويزا نداشته باشيد اما اگر براي اولين بار است كه مي‌خواهيد به اروپا سفر كنيد، شايد مشكل ويزا براي شما جدي باشد. ما در اين مطلب علاوه بر ذكر نكاتي كه دانستن آن براي تمامي مسافران اروپا ضروري است، قصد داريم بهترين كشورها براي سفر اولي‌ها و بهترين كشورها را براي كساني كه قبلا به اروپا سفر كرده‌اند را معرفي كنيم تا در مناسب‌ترين زمان و با بهترين قيمت‌ها به اروپا سفر كنند.

اين شهر‌ها را در تور اروپا تابستان  از دست ندهيد!

۱. پاريس، فرانسه
غذا، تاريخ، هنر، فرهنگ و زيبايي كه در هر گوشه از پاريس مي‌توان آن را ديد و لمس كرد، دلايلي است كه شما را مجذوب تور اروپا تابستان  و پاريس  مي‌كند. پس از سفر به پاريس، حتما لذت دوچرخه سواري در اطراف اين شهر را به خودتان بدهيد. بهترين زمان سفر به پاريس، ماه‌هاي ژوئن تا آگوست است. در اين بازه زماني، شاهد بهترين آب و هوا خواهيد بود!

۲. فلورانس، ايتاليا
جاذبه‌هاي تفريحي عالي‌اي را مي‌توانيد در ايتاليا پيدا كنيد اما، فلورانس شهري است كه واقعا نمي‌توانيد به ديدار آن نرويد. هنر و تاريخ، جذابيت‌هاي شگفت انگيز، تورهاي مواد غذايي و كلاس‌هاي پخت و پز غذاهاي خوشمزه، شما را به فلورانس مي‌كشاند! از ماه مه تا اكتبر زمان داريد از آب و هواي دلپذير فلورانس لذت ببريد.

۳. آمستردام، هلند
پايتخت هلند در طول سال همواره ديدني است. يك مركز شهر فوق العاده به همراه كافه‌ها، رستوران‌ها، موزه‌هاي جالب و پارك‌هاي تفريحي فوق العاده كه لذت پياده روي و دوچرخه سواري را به شما هديه مي‌كند. در بازه زماني ژوئن تا آگوست به هيچ عنوان به آمستردام سفر نكنيد. در اين ماه‌ها، اوج شلوغي توريست‌ها از سراسر جهان مي‌باشد.

۴. بارسلون، اسپانيا
شهر مورد علاقه فوتبال دوستان، شب زنده داران، معماري‌هاي تاريخي و هنر دوستان. پايتخت اسپانيا پر بازديدترين شهر اين كشور است. در هر زماني كه به اين شهر سفر كنيد، با جمعيت زيادي از گردشگران مواجه خواهيد شد اما ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم در فصل زمستان به اين شهر سفر كنيد تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره‌هاي آن لذت ببريد.

تور‌هاي تركيبي اروپا، بهترين گزينه براي گردشگران حرفه‌اي

تور‌هاي تركيبي و يا تورهاي دور اروپا، معمولا در كشور‌هاي حوزه شينگن برگزار مي‌شود. به اين دليل كه شما براي ورود به هر كشور، نيازي به گرفتن ويزاي مجزا نداريد. ارزان‌ترين تور تركيبي اروپا، براي ۹ روز و در ۳ شهر برگزار مي‌شود كه پايه قيمت آن از ۸۰۰ يورو مي‌باشد. همچنين، بيشترين هزينه تورهاي دور اروپا، براي ۱۲ روز و ۴ شهر است كه شروع قيمت از ۱,۸۰۰ يورو مي‌باشد. شما در تورهاي تركيبي اروپا، فرصت بيشتري براي تفريح و گشت و گذار خواهيد داشت. همچنين به جاي يك و يا يك كشور، از چندين شهر و كشور بازديد مي‌كنيد كه اين خود فرصت خوبي است.

تور لحظه آخري اروپا، به هيچ عنوان!

تور لحظه آخري به اين معناست كه شما امروز و يا فردا آماده حركت باشيد. در صورتي كه از قبل ويزا گرفته باشيد، اين كار شدني است. اما اگر ويزا نداشته باشيد، حداكثر ۱ ماه براي زمان وقت سفارت و ۱ ماه را براي صدور جواب ويزاي خود در نظر بگيريد. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه هيچ تفاوتي بين هزينه‌هاي تور‌هاي لحظه آخري اروپا و تور هاي معمولي اروپا وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.