یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سرمايه گذاري روي طلا ايده اي خوب براي نگهداري سرمايه!

۲۸ بازديد

اين سوال كه آيا خريد طلا ايده‌ي خوبي براي سرمايه گذاري است؟، سوال بسياري از ما مي باشد. با توجه به افزايش قيمت طلا در بازار جهاني، و همين‌ طور كاهش ارزش دلار آمريكا، مشكلات اقتصادي كشورهاي بزرگ جهان و موارد ديگر، دليلي خوبي شده است كه خيلي از مردم در سراسر نقلط جهان به خريد انواع طلا روي بياروند و تصميم بگيرند از اين قلز گرانبها براي سرمايه گذاري استفاده كنند. براي اين نوع سرمايه گذاري، مشاوره سرمايه گذاري در طلا مي تواند كمك رسان خوبي براي شما باشد.

پاسخ به سوال بالا بسيار كوتاه است. قبل از تصمي به خريد طلا و جواهر و روي اوردن به سرمايه گذاري در ان بايد با مشاوره سرمايه گذاري در طلا مشورت كنيد و به تكاتي توجه كنيد. يكي از مهم ترين فاكتورهايي كه بايد قبل از تصميم گيري براي سرمايه گذاري به ان توجه كرد اين است كه به هيچ عنوان در سرمايه گذاري روي طلا و يا چيز ديگر نبايد ضرر كنيد.

خريد طلا معقوله اي نيست كه بتوان بي هدف به سراغ ان رفت. بايد هدف و منظور خود را براي سرمايه گذاري در ان بدانيد. خريد طلا هزينه بر است و اگر مي خواهيد سرمايه گذاري خود را روي طلا انجام دهيد ابتدا بايد هدف خود را از اين كار بدانيد.

در ادامه قصد داريم تا مهم‌ ترين دلايلي كه باعث مي ‌شوند كه به كمك مشاوره سرمايه گذاري در طلا به سمت خريد طلا و سرمايه گذاري اين فلز گرانبها برويم، را عنوان كنيم.

 

آيا خريد طلا براي سرمايه گذاري منطقي است؟

 

معمولا افرادي كه به دنبال سرمايه گذاري روي طلا هستند، سرمايه گذاري بدون ريسك را ترجيح مي دهند. ارز و دلار در چند سال اخير، افت و خيز بسيار زيادي داشته است و تهيه كردن و حتي فروختن آن ها كار هر كسي نيست و دشوار است، به همين دليل هر كسي نمي ‌تواند دنبال اين گونه سرمايه گذاري برود. در واقع مي ‌توان گفت كه خريد طلا براي سرمايه گذاري ريسك خريد ارز را جبران خواهد كرد، چرا كه هم ثبات قيمت آن نسبت به ارز و دلار بيشتر است و هم اينكه راحت ‌تر مي‌ توان آن را خريد و فروش كرد. براي خريد طلا جهت سرمايه گذاري مي توانيد از علي ربيعي كه مشاوره سرمايه گذاري در طلا است مشاوره بگيريد.

 

عدم ثبات اقتصادي در بعضي كشور ها

 

در كشورهايي كه اقتصاد در آن ثبات نداشته ندارد، مردم به دنبال مواردي براي سرمايه گذاري مي روند كه اينده ي سرمايه ان ها را تضمين كند. اقتصاد مواردي مانند بانك ‌ها و بورس را شامل مي ‌شود. زماني كه ميزان سود بانك ها پائين بيايد و يا بانك ها ورشكسته شوند، آن دسته از افرادي كه به دنبال سود گرفتن از سپرده در بانك بودند به خريد طلا روي مي ‌آروند. بورس هم كه هميشه ميزان فراز و نشيب بسيار بالايي دارد، واگر در اطلاعات كافي نداشته باشيد احتمال از دست دادن سرمايه و كاهش ارزش سرمايه در آن بسيار زياد است. بنابراين در اين مواقع روي آوردن به سرمايه گذاري روي طلا به كمك مشاوره سرمايه گذاري در طلا مي ‌تواند بهترين گزينه براي سرمايه گذاري باشد.

 

خريد طلا آب شده

 

يكي از مهم تري دلايل محبوبيت در سرمايه گذاري در طلا، سهولت در اب كردن ان است و به همين دليل نگهداري يكي از آن بسيار ساده‌ تر از پول و يا هر چيز ديگري است. نگهداري سرمايه خريداري شده در خانه، يك كار پر ريسك است و اگر هنگام تصميم گيري براي سرمايه گذاري روي طلا سراغ طلاي دست دوم و كم اجرت برويد، مي ‌توانيد به راحتي آن ها را آب كنيد. اين ويژگي حتي در موقع فروش طلا نيز بسيار كاربردي است  و به همين دليل، اين نوع سرمايه گذاري ميان مردم طرفداران زيادي دارد.

همچنين از ديگر مزاياي سرمايه گذاري روي طلا به كمك آموزش سرمايه گذاري در طلا در دلفين وست مي ‌توان به موارد زير اشاره كرد

 

  • طلا در هر زمان به آساني به پول نقد تبديل مي‌شود و به همين خريد و فروش آن بسيار ساده است.

 

  • با توجه به قيمت آن و تنوع در بازار، مي‌توانيد به راحتي با توجه به ميزان بودجه و سرمايه‌اي كه داريد طلا بخريد.

 

  •  هيچ عنوان محدوديت زماني ندارد و اگر فروشنده از قيمت روز طلا خبر داشته باشد، مي‌توانيد پروسه خريد طلا را انجام دهيد.

 

  • خريد و فروش طلا ريسك بسيار پاييني دارد و ميزان ضرر در اين نوع سرمايه گذاري نسبت به انواع مشابه نزديك به آن، بسيار كمتر است.

 

خريد طلا دست دوم و كم اجرت

 

خريد طلاي دست دوم و كم اجرت بهترين راه براي سرمايه گذاري روي طلا است. امروزه طلاي دست دوم محبوبيت زيادي پيدا كرده البته خريد طلاي كم اجرت از قديم با ايرانيان همراه بوده و خيلي از بانوان و حتي اقايان براي سرمايه گذاري درست و خوب به سراغ خريد طلاي دست دوم و كم اجرت مي رفتند.

دلايل زيادي براي انتخاب طلاي دست دوم و كم اجرت وجود دارد كه مهم ترين ان ها به شرح زير است

 

  • با هزينه كمتر مي توان طلا و جواهري زيبا خريد.

 

  • در هنگام فروش ان ضرر زيادي نمي كنيم.

 

  • در زمان خريد طلاي دست دوم هزينه اي براي اجرت ان پرداخت نخواهيد كرد كه موجب صرفه جويي هنگام خريد مي شود.

 

  • خريد طلا جز ان دسته از سرمايه گذاري ها به حساب مي ايد كه مي توان به عنوان وسيله زينتي از ان استفاده كرد و لذت برد.

اميدوارم با مطالعه ي اين مقاله پايخ به سوال ابتداي متن را يافته باشيد. و پايخ براي شما قانع كننده باشد. بايد در نظر داشته باشيد كه خريد طلا و جواهر از مهم ترين خريد هاي شما مي تواند باشد به همين دليل بايد براي خريد ان به مشاوره سرمايه گذاري در طلا در ارتباط باشيد. 

منبع

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.